Nelson DeMille – Fabrica de spioni


In 1998 am citit aceasta carte si de atunci am uitat complet de ea pana cand am descoperit niste discutii pe fb referitoare la acest autor. Mi-am adus aminte ca aveam cartea in biblioteca (a fost a sotului meu) si am decis sa scriu despre ea pentru cei care vor sa descopere ceva interesant.

Nelson DeMille - Fabrica de spioni -

Cartea este captivanta si o recomand din suflet.

Despre ce este vorba?

O relatare fascinanta asupra relatiilor dintre Est si Vest, asupra a ceea ce inseamna Razboi Rece, asupra a zvonurilor despre „fabricile de spioni”.

A fost o perioada lunga cand americanii erau disperati sa descopere rusii infiltrati printre cetatenii lor. Se spunea ca, daca cineva stie legile excelent, vorbeste fara accent si cu multe inflorituri…sigur e spion rus!

Este o carte care te tine cu sufletul la gura, care nu te plictiseste, ci adauga treptat noi si noi informatii precum valurile create de o piatra aruncata intr-un lac aparent linistit. Autorul este exceptional, face parte din categoria de SCRIITORI, nu de autori promovati de edituri si de comercial. As vrea sa va spun mai multe, dar as aduce fara voia mea lumina intr-un roman de spionaj ce trebuie descoperit de fiecare cititor in parte!

Eu vreau sa citesc si alte carti scrise de Nelson DeMille asa ca veti avea ocazia sa descoperiti aici pe blog, de-a lungul timpului, si alte carti captivante.

Parerea ta conteaza

