Ce mai faceti? Ce mai ziceti?


La noi ploua de rupe…..

E urat afara..

Bate usor vantul…

E asa intunecat incat cu greu zici ca e zi….

De obicei, imi place mult ploaia, dar numai cand e vara si astept sa picure un pic pentru a se racori…

Acum…brrr!!!

Dar asta e doar situatia mea!

Copiii sunt fericiti nevoie mare pentru ca pot sa sara in toate baltile cu cizmulitele noi de ploaie. Era un entuziasm pe ei azi dimineata similar cu cel dinainte de a pleca la sanius ori la balacit in piscina.

Probabil ca pentru ei cam asa e….balaceala!

Recunosc ca nu le-am cumparat pana acum cizmulite de ploaie pentru ca nu mi s-a parut necesar. Mergem cu masina in orice directie si am zis ca de cizmulite au nevoie mai ales cei care merg pe jos, prin ploaie!

Nttt!!!

Gresit!

In toamna aceasta le-am cumparat cizmulite si inca la un pret foarte bun (15 ron/bucata de la un magazin de cartier). Nu au apucat sa le poarte si ma gandeam ca pana la primavara le raman mici. Neah!!! Ploua rau de tot inca de azi-noapte, strazile sunt inundate in oras, iar curtea scolii nu face exceptie.

Bucuria cea mai mare pe capul lor?

Sa sara prin balti!!!

Adevarul este ca si eu faceam la fel cand eram copil si nu imi aduc aminte daca ma imbolneaveam sau nu, dar conta numai distractia.

La voi cum e?

Ploua? Ninge? E soare?

6 gânduri despre „Ce mai faceti? Ce mai ziceti?

Parerea ta conteaza

