Daca tot ploua macar sa ne gandim la …cate-n stele


Ploua-ploua!

Ieri era ud pe jos. Plouase cu o noapte inainte. In timpul zilei a fost frumos si a iesit soarele. Am fost in parc, am scris articole, o plimbare era binevenita, dar nu am avut timp.

Azi-noapte a plouat mult si bine, cum s-ar zice.

Ce sa fac?

Nu pot face nimic….Copiii se bucura de ploaie ca doar li se pare distractiv. Pentru mine, ploaia la final de toamna inseamna mai degraba griji.

Ma gandesc la masina, la carosabil, la pietoni etc.

Azi am realizat brusc un lucru: de cadourile pentru copii m-am ocupat din timp (ma cunoasteti deja), insa am uitat complet de sot. Este adevarat ca ii pregatisem o surpriza si comandasem ceva in avans, dar surpriza a fost de partea mea pentru ca acel cadou a venit cu fix doua luni inainte de Craciun. Problema era ca acel cadou reprezenta un cos cu produse romanesti traditionale si nu puteam sa astept 60 zile sa i-l dau asa ca…..intr-o seara i-am spus „Craciun fericit in avans!” si mi-am cerut scuze ca am gresit comanda si au livrat totul in avans. Da, era un site unde o prietena il cunostea pe patron si am zis ca e ok sa comand in avans, dar m-am invatat minte si nu mai comand nimic perisabil din timp. Desi recunosc faptul ca totul a fost delicios 😀

De acum, ma intorc la cadourile clasice, la cele ce nu se pot strica daca le comanzi din timp.

Si stiti la ce m-am gandit?!?

Sa imi fac singura doua cadouri. Stiu ca pare o nebunie, dar am mai scris eu anul trecut si acum doi ani ca prefer sa imi aleg singura cadourile. Recunosc faptul ca nici sotul nu are gusturi rele in materie de bijuterii, dar anul acest vreau ceva diferit.

Anul acesta m-am gandit sa imi cumpar niste produse de autoaparare care mi-ar prinde bine avand in vedere faptul ca intentionez sa ma inscriu la niste cursuri care se tin seara si nu se stie niciodata cum e nevoie sa ai la indemana ceva care sa te ajute. Nu am folosit niciodata spray-uri lacrimogene ori aparate cu electrosocuri, dar nu cred ca asta m-ar opri daca as fi atacata pe strada ori in lift. La urma urmei, ar fi nevoie sa ma apar, corect?

Ca sa nu zica sotul ca am luat-o razna (el are o parere fixa cum ca nu ti se poate intampla nimic daca nu te gandesti la asta!!!), o sa aleg si ceva…..”normal” cum ar fi centura de masaj si sauna. Adevarul este ca am reusit sa slabesc aproape 10 kg in 2 luni si am nevoie de un pic de ajutor in dreptul burtii care s-a lasat dupa doua nasteri asa ca…de ce nu?

Ii voi spune sa o considere un fel de investitie pentru viitor….si el are burtica 😉

Acum sa vedem ce ii cumpar si lui. La urma urmei cu sotul tot nu am rezolvat. Ce ii cumpar?????

Pentru prima data nu am nicio idee, inspiratia m-a parasit si alte articole pe net nu gasesc ..macar sa vad ce aleg altii.

Pfff……mai am o luna pana la Craciun….si aproape doua saptamani pana la sf.Nicolae….Of…..are cineva vreo idee???

 

Parerea ta conteaza

