Ploua-ploua….plictiseala dezvolta filozofi ?!?


Mai devreme eram in oras si, cum era un trafic infernal, am zis ca ar fi mai bine sa ascult putina muzica la radio.

Sincer, ma dezamagesc rau de tot posturile de radio. Aceleasi melodii peste tot, se repeta la fiecare ora de simti ca innebunesti.

Serios acum…chiar pe bune! Nu exista decat 5-6 formatii/cantareti ?!?

La inceput e frumos sa asculti o melodie. Bine, o asculti si a doua oara….Dar a treia oara deja e prea mult…A patra oara iti vine sa ii dai un sut in partea dorsala celui care insista sa bage pe gatul, pardon urechile ascultatorilor taman aceeasi melodie pe care o prezinta cu mult entuziasm de parca nu ar fi auzit-o de nspe ori in cursul saptamanii.

Pana la urma, am inchis radio si am zis ca mai bine stau cu gandurile mele si cu atentia marita la trafic pentru ca si asa erau destule accidente pe drum.

Cand s-a oprit ploaia, intr-un final, am ajuns si eu acasa. Stam foarte aproape de un drum national asa ca nu imi ia mult sa intru cu masina pe drumul spre casa si sa parchez. Problema era alta…..era o apa……era inundat tot. Drumul national era inundat pana la a doua banda. Drumul spre casa era inundat. Norocul nostru ca avem garaj asa ca acolo am putut sa cobor fara sa ma ud.

Pentru ca eram in lumea gandurilor si a framantarilor, cand am intrat in curte, am ridicat privirea spre casa vecinului si am ramas ….cu privirea acolo! Casa este rosie (nu conteaza culoarea, dar detaliul acesta e doar asa… pentru voi). Dupa atata ploaie, casa e…grena! Nu am idee daca vecinul are hidroizolatie la casa. Stiu ca are termoizolatie pentru ca asa au toate casele din zona!

Pe urma ma loveste si pe mine ideea care ar fi fost normala de la inceput: casa noastra este izolata prin interior, dar nu pe afara. Si nici vorba sa aiba hidroizolatie.

Si uite asa, starea mea de tristete si oboseala cauzata de ploaie si trafic infernal in oras se accentueaza. Ma hotarasc sa ma duc pana la subsolul casei sa vad daca nu cumva a patruns apa acolo…..Hmm….putina apa la treptele care duc spre subsol (ma rog, e un fel de demisol, dar mie mi se pare subsol!)….Cu asta m-am obisnuit deja si stiu ca vara urmatoare o sa fie nevoie de o echipa de muncitori care sa se ocupe de casa pentru a o hidroizola….Ajung in partea cealalata a casei, tot pe la subsol….pfff!!!!! Se pare ca sotul avea dreptate: prioritate maxima are terasa. Sunt infiltrari de apa de la terasa si s-a inundat practic incaperea de la subsol (inundat e mult spus, dar apa exista acolo destula cat sa ma bucur ca am doar borcane cu muraturi in zona aia si nu ceva care sa trebuiasca aruncat la gunoi).

Hai ca a inceput bine ziua, nu?

Acum nu mai am stare de niciun fel si incep sa ma intreb ce costuri implica acest lucru si ce echipa sa aducem anul viitor (anul acesta este exclus, din pacate).

Asta e tema de gandire pentru perioada urmatoare 😦

Parerea ta conteaza

