Forever Changed (seria The Forever, volum 1) – Mona Ingram


Zilele trecute intreba cineva pe fb ce am face daca medicul ne-ar spune ca mai avem doar 6 luni de trait. Cum am proceda? Cum am reactiona?

Aceasta carte s-a nimerit la fix as zice eu….

Ariana afla ca are cancer la san. Medicul ii explica foarte clar ce inseamna acest lucru. Cum reactioneaza ea?

As zice ca e destul de rationala. In familia ei, aceasta boala crunta deja facuse ravagii, iar Ariana se astepta sa aiba si ea aceleasi probleme.

In primul rand o informeaza pe bunica ei. In al doilea rand, divorteaza de sotul adulter. In al treilea rand, renunta la partea ei din firma de imobiliare.

Pe urma, se ocupa de propria persoana. Isi cauta linistea. Ia decizii finale precum sa faca dubla masectomie. Hotaraste sa isi faca un tatuaj.

Cam asa il cunoaste pe Blaine, un artist cunoscut pentru tatuajele gratuite pe care le ofera femeilor bolnave de cancer. El stie ce inseamna aceasta boala necrutatoare pentru ca sotia lui a murit de cancer.

Nu este o poveste exagerat de romantica. Nu va asteptati la asa ceva.

Este povestea unei femei care se confrunta cu o situatie grea ce ii schimba viata. A unei femei ca multe altele care incearca sa gaseasca o solutie pentru a supravietui, pentru a merge mai departe….A unei femei care incearca sa ajute si pe alte femei aflate in aceasta situatie.

Cartea este gratuita pe amazon si, daca va grabiti un pic, o puteti lua si voi.

Voi cum ati reactiona daca ati afla ca mai aveti putin de trait?

Eu cred ca e greu de raspuns daca nu treci printr-o situatie limita. In urma cu cativa ani, am trecut printr-o situatie similara…credeam ca am cancer la sani si ma speriasem rau de tot. Am fost la medic, am descoperit ca erau niste noduli, am urmat tratament si momentan e ok. Nu era nimic cancerigen, dar m-a speriat suficient cat sa simt disperarea ca nu voi ajunge sa imi vad copiii mari, ca nu voi sti cine se va ocupa de ei si cum vor creste.

One thought on “Forever Changed (seria The Forever, volum 1) – Mona Ingram

Parerea ta conteaza

