The Love Letter – Erica Matthews


Aparent plictisitoare, aceasta carte reuseste pana la urma sa te prinda si sa doresti sa o citesti ca sa afli ce se intampla cu fosta eleva indragostita de profesorul adorat de toti.

Cand era copil, Sabrina s-a indragostit de un baiat mult mai mare cu care a vorbit doar de doua ori. Asa de impresionata a fost de strainul cu ochi albastri incat jurnalul ei a cuprins multe file in care a scris, a povestit, si-a imaginat multe lucruri ….

Dupa multi ani, Sabrina se intoarce pe insula unde a copilarit pentru a o ajuta pe sora ei mai mare sa conduca un han. Aici il cunoaste pe David, dar are ocazia sa se confrunte cu Meredith, fostul ei profesor, de care era indragostita si care o dispretuia considerand-o o fetita pusa pe glume proaste.

Mi-a placut modul in care autoarea a reusit sa transpuna sentimentele Sabrinei si ale celorlalte personaje. Am inteles pe deplin supararea lui Meredith referitor la scrisoare de iubire pe care a primit-o, referitor la faptul ca a prins-o pe Sabrina cautandu-i prin birou. Am inteles si emotiile Sabrinei, desi m-a surprins cat de mult reusea sa se controleze si sa poarte o masca in fata celorlalti ca sa nu isi tradeze sentimentele si disperarea.

Ce nu mi-a placut …. Eu nu cred sincer ca cineva indragostit poate rezista sa nu se tradeze cand persoana iubita apare cu alta femeie despre care se presupune ca e iubita lui, cand persoana iubita te critica si te umileste de cate ori poate. Nu mi-a placut personajul David pentru ca nu mi se pare realist. Cine se hotaraste brusc ca nu mai cauta o anumita femeie din trecut si isi indreapta atentia si intentiile asupra altcuiva?  Nu mi-a placut finalul pentru ca mi se pare tras de maneca…abia au recunoscut cei doi ce simt unul pentru altul si gata discuta despre casatorie, luna de miere si relatii intime: in 3-4 fraze, s-a dat verdictul dupa ce au lungit-o atatea pagini de te enervau cu atata invartit in jurul cozii.

As zice ca aceasta carte ar fi fost chiar buna daca nu exista finalul acela atat de pripit! Daca ar fi ramas la partea in care cei doi se recunosc si el declara ce simte, ar fi fost perfect….frazele legate de casatorie si de relatii……au stricat totul!

 

Parerea ta conteaza

