The Farmer Takes a Wife (Genevieve Turner)


As zice ca ma repet, dar nu am ce face. Copertile alese de edituri sunt total idioate. Nu mai pun, de data aceasta, nicio imagine pentru ca nu merita efortul. Nu stiu daca se vand mai bine cartile ale caror coperti arata personaje semi-goale, dar e clar ca asta e tendinta.

Cartea aceasta nu este erotica nici pe departe. Coperta este complet aiurea aleasa.

In fine, mi-am spus oful.

Sa trecem la poveste in sine.

Este prima data cand citesc ceva scris de aceasta autoare, insa declar ca imi place enorm!

Imi place modul in care o descrie pe Laura, modul in care explica de ce ea are o anumita atitudine, de ce considera ca trebuie sa se sacrifice si sa stea cu parintii ei, de ce renunta la iubire.

Imi place modul in care a fost creat personajul Marcus, faptul ca ne ajuta sa descoperim cat de frumoasa este dragostea, ce greu este si pentru un barbat sa se exprime si sa actiioneze.

Imi place mult cum reuseste autoarea sa creeze imaginea vremurilor in care se desfasoara actiunea astfel incat cititorii sa inteleaga mai bine atitudinea personajelor, motivatia din spatele faptelor acestora.

Ce nu imi place?

Am spus : coperta! 😀

Va recomand cu drag aceasta carte…este despre prima iubire, primul sarut, despre ce inseamna sa traiesti intr-o societate in care este tabu si sa te gandesti la atingerea cu privirea …..Minunat modul in care a fost scrisa si cum este transpus totul!

Parerea ta conteaza

