La vremuri noi, obiceiuri…… ?!?


Am avut parte de o toamna lunga si calda. E drept ca au fost si zile ploioase, insa nu se compara acest an cu anul trecut.

Nu mi-as fi imaginat ca, in luna decembrie, sa umblam cu geci si ghete in loc de cizme si cojoace (vorba vine, dar intelegeti voi la ce ma refer). La noi in curte, au inflorit trandafirii si murii. Mi se pare incredibil sa vad boboci de trandafiri la inceputul lui decembrie. Sa vad muguri pe mladitele de zmeuri si muri e prea de tot.

Dar asa a fost vremea pana acum: o toamna lungaaaaa!!!

De cateva zile a aparut si ceata care de obicei era specifica lunilor octombrie si noiembrie. Deja e un pic mai rece afara si vedem bruma dis-de-dimineata cand ne trezim ca sa plecam la scoala.

Ce nu inteleg eu este urmatorul lucru: daca afara se imbina ziua cu noaptea, e ceata si deja e aglomeratie…..de ce sunt soferi care nu aprind farurile ? ce sa mai zic de stopul pentru ceata…..

Azi dimineata am ajuns la o trecere de pietoni care nu era luminata. Am franat si apasat imediat butonul de avarii pentru ca cei din spate veneau cu viteza. Sa va spun ca soferul din spatele meu s-a dus pe prima banda si era sa spulbere pietonii ?!?

In oras, am apucat sa vedem luminile de Craciun aprinse. Ca niciodata pentru o zi de luni a fost destul de aglomerat asa ca am stat la semafoare mai mult decat de obicei.

Ne jucam in masina ca sa treaca timpul…ne imaginam ce animale formeaza luminile aruncate in copaci…..ne luam la intrecere sa vedem cine vede primul o masina galbena ori rosie….cine descopera mai multe masini de politie….

In dimineata aceasta ne jucam incercand sa numaram cate persoane erau imbracate de iarna si cate erau imbracate de toamna. Ceea ce a constituit o surpriza enorma a fost ca am vazut doua domnisoare incaltate cu …saboti de piele!

De ce o pereche de saboti din piele ?

Habar nu am!!!!

E drept ca ne-am dat cu presupusul mult si bine pentru ca semaforul de la Piata Victoriei dureaza mult asa ca am avut ocazia sa „admiram”sabotii multa vreme. Domnisoarele erau destul de elegant imbracate si reusisera sa adapteze/asorteze totul intr-un mod admirabil, dar parca era cam frig pentru ei.

Daria sustinea ca le-a vazut cand coborau dintr-un bloc alaturat si de aceea probabil ca erau incaltate astfel.

Andrei si-a dat cu presupusul ca urmau sa intre intr-un bloc alaturat asa ca se justifica modul in care erau imbracate/incaltate.

Eu am considerat ca pentru moda multe domnisoare fac „sacrificii”:D

Acum…..sa stiti ca a fost pentru prima data cand toti trei am avut dreptate (sau cel putin copiii au nimerit-o!).

Voi purtati saboti de piele? Cum ii asortati?

Parerea ta conteaza

