Stiu-stiu!


Am zis ca voi scrie zilnic, dar nu am reusit sa ma tin de cuvant.

Am avut multe probleme de rezolvat si pe net am intrat doar rapid de pe telefon.

Am observat ca oamenii au tendinta sa barfeasca, sa spuna rautati gratuite doar de dragul de a o face.

In aceasta perioada, am avut ocazia sa constat inca o data ca oamenii slabi au tendinta sa se ia de cei slabi ca sa se simta puternici.

Am asistat la cateva situatii distincte in care cei care nu au curaj sa spuna lucrurile verde in fata ajung sa faca una sau alta, sa se razbune si ei cum pot.

Spre ex, daca nu pot sa se ia de un adult, se iau de un copil.

Spre ex., daca nu au curaj sa se certe ca de la barbat la barbat, atunci apeleaza la muzica, tipete si injurii datorate bauturii in exces.

 

Alta este problema cand tu spui lucrurilor pe nume, ti se zambeste in fata si apoi esti ponegrit si vorbele iti sunt intoarse in fel si chip.

Dar…sa zicem ca asta e firea omului.

Daca pentru unele situatii exista solutii, pentru altele….mai bine le ignori.

Ce nu pot suporta este ipocrizia si incerc din rasputeri sa stau la distanta de persoanele care mi se par cu mai multe fete.

La voi cum e?

Ce fel de saptamana ati avut?

Parerea ta conteaza

