Moonlight on Nightingale Way – Samantha Young (vol.6, serie On Dublin Street) – scurt rezumat


De cand am aflat despre Logan, fratele mai mare al lui Shannon (click aici pentru povestea ei), mi-am dorit sa citesc despre viata acestuia, despre modul in care a reusit sa supravietuiasca in inchisoare.

Daca ati uitat ori nu ati citit povestea lui Cole si Shannon, va aduc eu aminte cum apare Logan. El este fratele ei mai mare, fiul iubit al familiei. Parintii nu considera ca el poate gresi ceva, dar sunt socati si o invinuiesc pe Shannon ca starul familiei a ajuns la inchisoare. Ei nu vor sa inteleaga ca Logan a actionat pur si simplu din dragoste pentru sora lui, din dorinta de a da o lectie celui care a distrus-o in bataie si a incercat sa o violeze.

Inca de cand am citit despre Logan in Echoes of Scotland Street am fost sigura ca autoarea va scrie si despre el.

Cati dintre voi ati sta deoparte daca cineva drag ar trece prin ceva grav cum s-a intamplat cu Shannon?

Cati dintre voi ati refuza sa vorbiti cu Logan/cineva similar lui pentru ca a ajuns in inchisoare?

V-ar fi teama de el?

Ati intelege oare ca, pentru a putea supravietui in inchisoare, a trebuit sa isi schimbe modul de a gandi si de a se comporta?

Pe partea asta ma asteptam ca autoarea sa puna accent, dar nu s-a intamplat asa. La acest punct, au fost minusuri. Da, se sugereaza aceste probleme, aceste greutati, se induce ideea ca sufletul si inima lui Logan au fost distruse in perioada in care a fost in inchisoare, insa nu apar detalii care sa confirme aceste sugestii. In afara de cateva idei ici si colo, nu exista argumente solide pentru modul in care se comporta Logan dupa ce iesirea din inchisoare.

In fine, sa trecem peste partea aceasta.

Sa ajungem la Grace. Si ea are sufletul distrus. A avut o familie care a distrus-o complet pana cand a reusit sa isi ia viata in maini si sa se re-inventeze, la propriu.

Poate pentru ca am si eu copii, ma gandesc cu groaza la viata lui Grace. Cum e posibil ca fratele ei mai mare sa isi aduca prietenii in camera ei (pe vremea cand era adolescenta) si sa ii incite sa o violeze?!? Cum e posibil ca mama ei sa o atace tot pe fata pe considerentul ca orice „copilarie” trebuie distrusa si Grace trebuie sa inteleaga cum e viata reala ?!?

Autoarea reuseste sa reuneasca doua personaje cu trecut dureros, sa ne faca si pe noi cititorii sa suferim alaturi de Grace si Logan, alaturi de fiica adolescenta a acestuia care a suferit abuzuri peste abuzuri de la mama sa drogata si prostituata.

Cred ca este una dintre cele mai bune carti ale autoarei. Va recomand sa o cititi si sa meditati un pic, sa va ganditi la copiii vostri ori la copiii care nu au parinti si sa incercati sa intelegeti ca viata e altfel dincolo de peretii casei voastre!

4 thoughts on “Moonlight on Nightingale Way – Samantha Young (vol.6, serie On Dublin Street) – scurt rezumat

  1. Bună spune-mi te rog unde găsesc și eu cărțile astea?am citit Dublin,Londra,Jamaica și India…le vreau și pe astea doar ca nu le găsesc.nu sunt traduse?le găsesc în engleza?multumesc

    Apreciază

  2. Buna draga mea.
    Acum vad ca ai mai avut postari si despre alta carte din serie.
    Eu am citit cartile din aceasta serie una dupa alta, chiar si pe cele micute despre Adam si Ellie, Valentine Day, Christmas Day. Imi place foarte mult cum scrie Samantha Young, are un stil tineresc care se potriveste perfect cu vremurile noastre. Cartea de fata mi-a placut mult. Ma si gandeam ca o sa fie cam ciudat apropo de condamnarea lui dar nu a fost, autoarea a facut totul s apara atat de natural.
    In ansamblu, a fost seria care m-a facut sa simt ca trece timpul intr-o carte. Stii atunci cand citesti o carte ramane ca cititorul sa-ti imagineze ce se intampla la sfarsit dupa ce totul se termina…ce urmeaza sa faca personajele. In seria asta SY a adus in discutie evenimente despre cuplurile din cartile de inceput, la fiecare carte noua din serie, pe langa protagonistii principali, aveai informatii si despre restul, ce mai faceau ce copii mai apareau in familie, chestii dastea. Pe mine una m-a facut s ama simt intr-o mare familie, care evolua la fiecare nou cuplu alipit ei…Minunata senzatie. Nu?
    Te pup Anto.

    Apreciază

    1. Buna, Anca
      Da, a citit toata seria. Nu am scris despre cele mici din lipsa de timp, insa gasesti recenzii la toate cartile pe blog.
      Sa stii ca acelasi lucru mi-a placut si mie la serie: autoarea a reusit sa respecte trecerea timpului si sa prezinte evolutia personajelor.
      Te pup si eu!

      Apreciază

Parerea ta conteaza

