Am si eu cateva nedumeriri!


Cum multi dintre voi stiu, citesc mult in engleza. Sunt rare perioadele cand citesc in limba romana. Nu e ca as avea ceva impotriva acestui lucru, dar traducerile nu prea imi plac. Nu sustin ca sunt eu mare traducatoare, nici pe departe. Insa mi se pare mai util sa citesc ceva in limba in care a fost scrisa pentru ca inteleg mai bine. E drept ca sunt situatii cand nu inteleg cuvinte ori expresii si acest lucru imi prinde bine pentru ca invat ceva nou.

In fine, nu asta vroiam sa scriu in acest articol, ci cu totul altceva.

Am observat ca, in multe carti scrise de autoare din SUA, sunt date informatii ori sugestii referitoare la relatii online . Stati usor ca nu ma refer la nimic aiurea sau cel putin nu asta vreau sa intelegeti voi! Cand zic relatii online ma refer la un site de matrimoniale, adica un site de dating!

Acum ati inteles?

In multe din cartile citite, apar situatii in care un personaj se inscrie pe un astfel de site, completeaza un formular, posteaza o fotografie reprezentativa si isi cauta perechea sau cel putin, din ce am inteles eu, site-ul are un „calculator”, un program care potriveste perechile in functie de profilul completat.

Stati, nu va ambalati ca nu voi recurge la un asemenea site pentru ca, asa cum stiti, sunt casatorita si nu intentionez sa schimb acest lucru.

Ma stiti deja ca sunt curioasa si prefer sa descopar lucrurile in ritmul meu. Ceea ce ma nedumereste este de ce la noi apar asa de timid asemenea site-uri? Sau poate eu nu am habar ca ele functioneaza de ceva vreme?

Sotul meu arunca o privire la ce scriu in acest moment si imi atrage atentia ca, daca as intra pe net mai des, as observa ca exista reclame la site-uri matrimoniale.

Probabil ca are dreptate. Nu stau pe net asa de mult si cred ca ati observat si voi acest lucru.

Oricum, revenind la acest subiect….

Nu stiu cum functioneaza acest lucru la noi ori in alta parte, dar, din ce am citit (in carti cel putin), reiese ca….

  • o persoana doreste sa schimbe ceva in viata personala si sa faca ceva diferit
  • ajunge sa descopere in site de anunturi matrimoniale (stiti ca pe vremuri astfel de anunturi le intalneai in ziar, nu?)
  • acum exista site-uri care te ajuta sa gasesti persoana potrivita; important este sa completezi corect si cinstit profilul respectiv
  • banuiesc ca persoanele inscrise sunt cumva in siguranta daca aleg sa se intalneasca si nu cred ca urmeaza sa se puna in pericol daca aleg locuri publice, la ore de trafic intens (da,stiu…filme gen thriller…dar cum eu refuz sa ma uit la asemenea filme nu stiu ce sa zic mai mult de atat)
  • de cele mai multe ori, daca au completat corect si sincer acel profil/formular, exista sanse mari ca cei doi sa devina parteneri
  • nu conteaza varsta; adica trebuie sa ai minim varsta legala, dar de aici si pana la ….cer e cale lunga asa ca se pot inscrie persoane de orice varsta si sex

O prietena imi spunea ca, in alte tari, site-urile de matrimoniale sunt create inclusiv pe specific religios. Nu am habar daca asa e, deci nu pot sa zic nimic in acest sens.

Bun….nedumeriri…..

  1. functioneaza?
  2. ati incercat?
  3. ati incerca?
  4. de ce da?
  5. de ce nu?
  6. ce parere aveti despre astfel de site-uri?
  7. ati apela la asemenea servicii daca ati simti ca nu reusiti sa gasiti persoana potrivita in anturajul vostru?
Parerea ta conteaza

