The Queen (The Selection – volum 0.4) – Kiera Cass


Am tot auzit despre aceasta serie si m-am hotarat sa vad despre ce este vorba.

Recunosc faptul ca am inceput cu povestioarele ca sa inteleg cine sunt personajele.

Stiti ca nu am mereu rabdare sa citesc serii si rar s-a intamplat sa fac acest lucru.

Pentru inceput, prima povestioara din serie mi-a placut.

Aici ii cunoastem pe rege si regina …pe vremea cand ea participa la Selectie si el trebuia sa decida care fata este potrivita sa guverneze alaturi, sa suporte presiunea publica si stresul politic, economic, social si militar.

Mi se pare important ca, citind aceasta povestioara, intelegem ce inseamna acele caste si suntem introdusi in lumea aceasta ciudata in care rar se intampla ca cineva sa urce in „rang”. Aflam ce inseamna poluare si care sunt consecintele reale, ce inseamna abuz de putere (ma refer la actuala regina) si lipsa de comunicare dintre cei doi soti, ce inseamna presiune pusa pe umerii printului….

Este o povestioara frumoasa, rapid de citit (sa nu cumva sa va asteptati la mai mult de un sarut scurt pe obraz) si care ajuta sa intelegeti cum era Regele pe vremea cand era tanar, cum s-a format actuala Regina si ce important este Printul pentru ei dat fiind sansele limitate de procreere ale Reginei conform medicului Casei Regale….

Eu am ramas cumva cu impresia ca parintii printului se iubeau, dar nu comunicau….ca presiunea tuturor factorilor a dus la o relatie dezastru pentru cei doi si pentru copilul lor…..Ramane sa vedem daca e asa din urmatoarele volume din serie, nu? Cred ca e mai util sa cititi aceasta povestioara ca sa intelegeti de ce este important ca printul sa aleaga persoana potrivita care sa il echilibreze si sa il ajute sa guverneze. La urma urmei…..printul si aleasa lui din acest volum sunt Regele si Regina, parintii Printului din serie, corect?

Parerea ta conteaza

