Pentru anul care a inceput….


De obicei, la final de an ma gandesc la ce a fost bine, la ce a fost rau, la ce mi-as dori sa schimb, la ce mi-as dori sa nu se fi intamplat….

Apoi imi fac o lista pentru anul urmator sperand sa reusesc sa ating acele targeturi propuse…

Anul acesta am incercat sa fiu cat mai realista si sa imi propun lucruri care pot fi realizate prin propriile forte.

Nu le scriu neaparat in ordinea importantei, ci mai degraba asa cum mi le amintesc acum, la o saptamana de la Revelion 😀

  1. Sa reusesc sa citesc cel putin la fel de multe carti ca in 2015
  2. Sa calatoresc mai mult
  3. Sa mai dau jos din kilogramele acumulate in ultimii ani
  4. Sa stau mai mult in aer liber
  5. Sa merg mai mult pe jos
  6. Sa ma relaxez mai mult
  7. Sa incerc lucruri noi
  8. Sa fiu un pic egoista si sa imi fac lucruri pentru sufletul meu
  9. Sa fiu mai selectiva cu oamenii din jurul meu (finalul de an mi-a aratat clar ca exista oameni de care iti e mila, pe care ii ajuti, dar care se lasa influentati de altii si merg pe drumul indicat de acestia)
  10. Sa imi vad de drumul meu in viata
Parerea ta conteaza

