Corrupt – Penelope Douglas


Sincer, a fost una dintre acele carti care m-a enervat pe alocuri, care m-a determinat sa o las din mana de n ori si la care m-am intors de 3-4 ori hotarata fiind sa o citesc totusi.

De ce sustin acest lucru?

In primul rand, desi imi plac mult cartile unde elementele informative referitoare la mediul in care traiesc personajele si interactiunea din ele sunt introduse treptat, de data asta chiar a fost enervant!

Actiunea trece de la prezent la trecut si creeaza o stare de suspans…La un moment dat, te gandesti ca cei patru „horsemen” sunt hotarati sa o tortureze si sa o violeze pe cea pe care o considera vinovata de ceea ce li s-a intamplat in urma cu cativa ani si pentru care au platit intr-un mod dur.

Pana reusesti sa afli ce anume a facut amarata aia pe care o urmaresc cei patru, ai impresia ca traiesti un adevarat thriller si te intrebi daca toti in familia respectiva sunt debili mintali (nu vreau sa jignesc pe cei care sufera de o asemenea boala; referirea mea are stricta legatura cu actiunile paranoice si faptele personajelor).

La un moment dat, te intrebi in ce fel de lume traiesc personajele.

Este pentru prima data cand nu imi place o carte scrisa de Penelope Douglas. Nu mi-a fost clara deloc modalitatea in care a creat anturajul personajelor. A fost ca si cum asistam doar la scene, doar la fapte….Nu am simtit conexiune cu personajele cu adevarat. Nu imi plac romanele de gen thriller, dar am reusit sa citesc alte carti care m-au convins ca stilul acesta este interesant daca este abordat in modul corect si potrivit, daca autorul stie ce face.

De data aceasta, nu mi-a placut prea mult…

Cititorul se trezeste de prea multe ori in situatia de a incerca sa ghiceasca, sa isi dea cu presupusul…

Imi plac si mie cartile care iti dau de gandit si care iti stimuleaza intelectul, dar mi se par obositoare cele care adauga elemente peste elemente, la gramada si la care incerci sa faci fata ca sa pricepi cine e personajul bun si cine e cel rau, cine va face si ce va face….

Apar sugestii ca unele personaje nu sunt asa cum par, dar tocmai ca sa induca in eroare cititorul….Si totusi ceva lipseste aici…

Poate altcineva are alta parere….Stiu ca pe site-urile americane cartea a fost in egala masura aplaudata si criticata, deci nu sunt singura care a simtit ca lipsea ceva din ecuatie…

 

Parerea ta conteaza

