Astazi e ziua mea……


De fapt e maine ziua baietelului meu, dar ma pregatesc sufleteste pentru trei zile de voie buna si petreceri in familie si cu prietenii 😉

Ca niciodata, l-am cooptat in alegerea meniului si a invitatilor. Nu a fost nimic iesit din comun in ce il priveste pentru ca il cunosc destul de bine ca sa pot afirma ca ma asteptam sa ceara …exact ce a cerut…..va dau trei indicii: ciocolata, pizza si inghetata, nu neaparat in ordinea aceasta.

Am zis ca de perioada copilariei isi va aminti mereu asa ca ii voi oferi ce isi doreste: un tort de inghetata pe care sa il manance cu prietenii lui. Pizza o vor pregati singuri-singurei pentru ca au preferinte si preferinte asa ca eu doar voi intinde aluatul, voi portiona totul si le voi oferi castronele cu diverse variante de toppinguri. Ciocolata….la partea aceasta am dus ceva discutii si pana la urma a ramas ca le pregatesc pateuri cu ciocolata.

Dar…..toate acestea vor fi sambata!

Maine nici nu se asteapta la surprizele culinare pregatite de mami 😉

Am pregatit un tort folosind reteta de pandispan de la Claudia de pe site (crema de vanilie la mijloc, caramel deasupra).

Nu, inca nu l-a vazut. Maine il vede.

Pentru micul dejun am pregatit pateuri cu peste pentru ca acesta este unul dintre felurile lui preferate, iar la pranz o sa aiba alta surpriza : paste in sos de rosii cu chiftele.

Cadoul?

Surpriza! Un set de sine din lemn ca sa completam cei 15 metri de sine+accesorii deja existente 🙂 )))

Noapte buna!

Pssttt!!!

Liniste! S-a culcat deja pentru ca vrea sa se trezeasca dis-de-dimineata ca sa aiba o zi cat mai lunga cu putinta 🙂

2 gânduri despre „Astazi e ziua mea……

Parerea ta conteaza

