Cand te apuci sa construiesti, foloseste produse de la……Venus DSH!


Hai sa va explic de ce am scris acest titlu!

Anul trecut am schimbat gardul. De fapt, am facut gardul dinspre strada si o laterala spre vecinii din fata. Mai avem de schimbat gardul dinspre ceilalti vecini.

Am mai povestit despre muncitorii care s-au „chinuit” mult si bine sa ridice gardul/gardurile.

Poate nu reveneam cu discutia daca nu aparea iarasi povestea…..in vara asta ne apucam de celalalt gard!

Dupa experienta neplacuta de anul trecut cand am fost nevoiti sa cumparam noi tot ce era necesar si aici ma refer la absolut tot, inclusiv unelte de constructii !!! , anul acesta sa zicem ca vom fi mai pregatiti.

Cand te apuci de o modificare, de o constructie, firesc este ca echipa de muncitori sa vina cu tot ce este necesar, iar tu sa asiguri materialele de lucru daca asa a fost stipulat in contract. Daca nu, tot ei se ocupa si de acest aspect!

Acum….imaginati-va ce inseamna sa nu aiba nici roaba, nici mistrii, nici cabluri, nici bormasini, nici ….nici!

Sa te trezesti cu echipa la poarta si sa iti spuna ca au venit practic cu mana in……!

Roaba cuva polipropilena 6414

Si ce sa ma fac eu cu ei?!?

Au fost zile cand sotul statea cu ei si chiar ajuta daca era nevoie. Sunt convinsa ca stiti ce urmeaza, nu? In acele zile se muncea intr-un ritm bun, chiar rapid as zice.

Au fost zile cand sotul meu trebuia sa plece ca sa se ocupe si de ferma si atunci…ma trezeam cu ….”doamna, nu avem cutare lucru!”  sau pur si simplu constatam ca isi luasera pauza de 3 ore pentru a bea o cafea si dusi erau …..Mai veneau seara cand stiau ca trebuie sa apara sotul meu. Munceau 1 ora si se facea ora de plecare.

Imi aduc aminte ca, intr-o seara, am luat laptopul si am inceput sa ma gandesc ca e bun internetul ! Poti comanda ce vrei si nu te mai deplasezi! Mai ales cand ai doi copii, o masina mica si o echipa de muncitori care se face ca munceste!

In fine….nu vreau sa ma mai gandesc pentru ca ma apuca durerea de cap numai cat ma gandesc ca vine vara acus-acus, iar curtea o sa fie plina de alti muncitori!

Pana la urma, un lucru bun a fost si cu gardul asta!

Am facut garajul (sotul a venit cu mai multi prieteni si l-au ridicat in 3 zile) asa ca masina mea a stat frumos-frumos la adapost in iarna aceasta. Bine, nu a fost cine stie ce iarna, dar gerul si zapada tot au fost si pe la noi.

Sa va spun ca anul acesta nu s-a mai chinuit sotul meu sa dea zapada de pe tot drumul ?!? Va aduceti aminte in ceilalti doi ani de cand ne-am mutat aici cum povesteam ca dadea zapada de pe drumul de servitute, iar vecinii ieseau spre dupa-amiaza ca sa iasa cu masinile la plimbare (la acea vreme era si o familie de sirieni in blocul din capatul zonei noastre care avea 3 baieti mari! daca luam in calcul 3 baieti + tatal, inca doi barbati din cele doua familii de romani, il adaugam si pe sotul meu… sa zicem ca ar fi fost destule persoane care sa dovedeasca zapada adunata) ?!?

Ei bine, anul acesta, sotul a dat bruma de zapada care s-a format in fata garajului si gata! Am decis ca e cazul sa nu ne mai stresam atat si unul sa munceasca in timp ce altii stau la caldurica in fata televizorului.

Sper doar ca 2016 sa ne aduca mai multe bucurii si impliniri pentru ca 2015 a fost un an greu de care ne-am bucurat sa scapam!

Parerea ta conteaza

