Oare vine primavara deja?


La voi cate grade sunt?

La noi e vreme de pulover, nu de geaca si totusi este mijlocul iernii!

Meteorologii anunta ca se intoarce zapada in week-end si parca nu imi vine sa cred atunci cand ma uit afara.

Azi l-am luat pe Andrei de la scoala si mi-a spus ca a fost o zi dezastru!

L-am intrebat de ce …

….mi-a raspuns ca era prea cald in clasa…daca deschideau geamul, le venea soarele in ochi si nu vedeau bine la tabla, daca inchideau geamul si trageau draperiile era prea intuneric si prea cald (clasa lor este chiar deasupra centralei si este mereu cald acolo – din fericire, as zice eu, din nefericire zis rasfatatii de copii care nu isi dau seama ca exista scoli unde se sta cu caciula si manusile la ore).

Raportat la varsta si experienta lui, s-ar zice ca nu are cum sa isi dea seama ca e bine sa fie cald in clasa.

Raportat la vremea de afara, este un semnal de alarma cum se schimba clima de la un an la altul si ce impact are acest lucru asupra locuitorilor planetei, asupra mediului.

Parerea ta conteaza

