Sa discutam despre masini, mai exact anunturi auto de la Vitan Auto


In articolul precedent, va spuneam despre masini si vreme.

Anul acesta se implinesc 11 ani de cand am luat permisul. In primii 3 ani nu am condus deloc pentru ca era sotul meu mereu la volan. In plus, el avea nevoie de masina, eu nu. El mergea zilnic cu masina, eu lucram relativ aproape de casa si preferam sa merg pe jos pentru ca faceam miscare si ma mentineam bine asa (din punct de vedere fizic).

Cu doua luni inainte sa se nasca primul copil, am cumparat o masina ca sa ma pot deplasa permanent. Am luat cateva ore cu instructorul pe care il cunosteam si am inceput sa conduc treptat. Trebuie spus ca pe vremea acea nu era traficul infernal care este acum.

Sa zicem ca am avut noroc sa imi placa sofatul si sa nu imi fie teama sa conduc. Nu zic….in primele dati tremuram ca varga cand urcam la volan, dar m-am obisnuit. Instructorul meu obisnuia sa spuna ca devii sofer abia dupa ce conduci, nu conteaza placuta aia de plastic. Sunt persoane care au permis si conduc doar in week-end-uri sau in vacante. Sunt persoane care conduc zilnic…..Important este cum conduci si daca iti place sau nu.

In acesti ani de cand am permisul, o singura data mi s-a intamplat ca un copil sa imi sara in fata masinii. Eram cu Dodge-ul Caliber si nu pot zice ca imi era teama de ceva. Ma aflam in Mihailesti  si mergeam cu masina pe un drum cu zapada inghetata, un adevarat patinoar. In fata, pe dreapta, se aflau un baietel (prieten cu copiii mei) si mama lui. Oricum mergeam incet, oricum mergeam cu grija, dar tot am avut o surpriza. Baietelul a decis in secunda aceea ca vrea sa se dea pe gheata si a sarit in fata masinii, desi mama lui il tinea de mana. Am tras imediat de volan si am preferat sa intru in gardul viu de pe laterala decat sa il lovesc pe el. Nu s-a intamplat nimic, nu va faceti griji, dar am tras o sperietura de nu am cuvinte. De atunci imi e greu sa conduc atunci cand e gheata pe jos. Conduc daca nu am incotro, dar…..numai eu stiu ce simt si cat de atenta sunt.

Cand am luat Smartul, sotul a zis ca nu i se pare o idee buna, dar mi-a facut pe plac.

Ce pot zice?!?

Stiti si voi cati bani am bagat in masina si de cate ori am ajuns cu ea la service pana cand am pus-o la punct. Cred ca am dat pe reparatii cat am platit masina.

Va dati seama si ce suparat a fost sotul meu pentru ca Smartul a fost alegerea mea.

Dar……de cateva luni, sotul a ajuns la concluzia ca …. parca-parca si-ar lua si el tot un Smart!

Aha! Am zis eu! Pana la urma tot eu am avut dreptate!

Pentru ca atunci cand discutam despre anunturi auto pentru orice tip de masini, eu una prefer site-ul Vitan, am zis ca voi incerca sa fac o selectie si sa vad ce gasesc.

Dupa experienta cu Smartul nostru (aici ma refer si la bune, dar si la mai putin bune), sotul a pus o singura conditie: sa caut tot o masina pe benzina.

 (imagine preluata de pe site)

Avantaje la Smart-uri?

  • consum mic de benzina
  • foarte utila la drumurile prin oras (mai ales daca discutam despre trafic intens)
  • masina mica e mult mai usor de parcat
  • canapeaua se poate muta fata/spate si se poate rabata marind astfel spatiul de la portbagaj

Adevarul este ca nu ma asteptam deloc sa il aud pe sotul meu ca vrea si el un Smart, dar ma bucur ca nu imi va mai lua masina 🙂

Parerea ta conteaza

