Sa nu uitam: la masina trebuie un RCA ieftin (de la Inbrock)


Hai ca omul cand nu are ce face, isi face singur de lucru.

Afara e urat (e lapovita), copiii se joaca in liniste ca sunt obositi, tati isi face de lucru la laptop, iar eu am chef de scris. Poate voi aveti chef de citit ?!?

Caut eu masina pentru sot (v-am spus mai devreme despre ideea lui de a cumpara tot un Smart ca al meu, da?) si la un moment dat (adica acum vreo cateva minute) ma paleste ideea! Da’ ce acte trebuie ca am uitat de acum doi ani?!?

Norocul meu ca am scris pe blog, imi zic. Apoi, realizez ca e posibil sa se fi schimbat ceva in acesti doi ani….ca la noi se schimba lucrurile de la luna la luna darmite de la an la an.

Si apoi imi aduc aminte de asigurari! Cand cumperi masina, e musai sa faci asigurare. Ca tot omu’, cauti un RCA ieftin prin intermediul unui broker.

Noi avem noroc pentru ca la Smartul meu asigurarea expira abia in august asa ca, pana atunci, nu vreau sa ma gandesc la bani. Tot in august expira si rovignieta asa ca …. toate griji sunt amanate.

Insa, atunci cand cumperi o masina, trebuie sa ii faci asigurare si incepi sa transpiri cand te gandesti la schimbarile survenite de la inceputul anului.

Eu prefer sa apelez la un broker atunci cand este vorba de asigurare pentru ca stiu ca pot sa aleg varianta optima pentru bugetul de care dispun.

Asa am procedat de fiecare data cand a fost vorba despre asigurare si nu am regretat pana acum.

Adevarul este ca traim intr-o lume in care trebuie sa ne gandim in avans la multe lucruri si sa stabilim mereu prioritatile.

La noi in familie masina este de baza. Drumurile noastre se leaga numai de masina si este imposibil sa nu incercam sa ne luam toate precautiile necesare.

Depindem de masina pentru a ajunge la scoala, la firma, la partenerii de afaceri care au sediile in alte orase.

Daca la noi in tara ar exista o infrastructura similara celei din Japonia as zice ca am fi in stare sa renuntam la comoditatea propriei masini pentru a ne deplasa cu trenul.

Dar…..atunci cand ai de facut cumparaturi, de carat ceva dintr-un loc in altul, va spun eu ca tot la masina se ajunge.

Nu stiu cum e la voi, dar la noi cumparaturile se fac saptamanal ceea ce inseamna cantitati mari, grele si destul de multe.

Asa ca, fara masina, nu prea se poate face nimic.

La voi cum e?
Folositi masina?

Mergeti zilnic, periodic sau ocazional?

Preferati mijloacele de transport in comun?

Sau preferati sa va deplasati cu bicicleta?

Cand plecati in vacanta ce mijloc de transport folositi?

p.s.: brokerul pe care il prefera rudele sotului meu este Inbrok

Daca va intereseaza, va las datele de contact mai jos

Tel.: 0730 022 011 (Vodafone) / 0740 184 541(Orange)
E-mail contact@inbrok.ro 

Adresa: Strada Tudor Vladimirescu, nr 50C, Alba Iulia, Jud Alba

Nume firma: George New Broker de Asigurare SRL, partener Destine Broker de Asigurare, societate inregistrata si autorizata de „Autoritatea de Supraveghere Financiara” sub nr RBK-425

Birou Timisoara

Adresa: Piata Unirii, Nr. 3, Parter, Cam. 2

Telefon: 0730 022 011 si 0754 846 720

Email: contact@inbrok.ro 

Birou Alba Iulia

Adresa: Strada Tudor Vladimirescu, Nr. 50C

Telefon: 0730 022 011 si 0754 846 720

Email: contact@inbrok.ro

 

Parerea ta conteaza

