…..sau ……


Nu gasesc un titlu….

Sunt doar ganduri….razlete!

Uneori vreau doar sa zac…..

Uneori tot ce imi doresc este sa am liniste….

Uneori ii vine sa plec departe….departe……

Uneori tot ce vreau este sa ascult muzica….Am momente cand simt nevoia sa ascult ceva lent….alteori jazz…..uneori rock……Nu imi plac manelele si nici nu ma omor dupa muzica populara…

Uneori vreau doar sa ma cuibaresc undeva cu o carte buna….dar nu o gasesc mereu si ma multumesc cu ceva mai……Sunt momente cand gasesc o carte buna de care ma indragostesc pur si simplu si as vrea sa o citesc si recitesc de n ori…..

Uneori am chef sa conduc si sa nu ma mai opresc…..mi-ar trebui o autostrada pana in partea celalalta a Pamantului….

Uneori…..nu vreau nimic!

Parerea ta conteaza

