Alta idee de cumparaturi pentru la vara: carucioare copii (BeKid)


Pentru ca tot ma apucasem dis-de-dimineata sa scriu despre biciclete, mi-a venit ideea sa scriu si despre carucioare.

Voi ati observat cat de mult s-au dezvoltat retelele de socializare si cat de multe afaceri au aparut multumita acestora?

In fine, nu asta era ideea, ci mai degraba concluzia!

Ce imi place mie este ca, de multe ori, chiar daca nu cauti o informatie, tot o primesti. Retelele de socializare folosesc un algoritm (banuiesc ca asa se numeste) si iti apar pe pagina/wall informatii postate de diverse persoane. Uneori apar astfel de postari chiar daca nu te-ai abonat la acea pagina si este enervant, alteori postarile respective iti mai deschid ochii sau, cum zice fetita mea, te ajuta sa mai inveti ceva.

Aseara cautam pe net idei pentru jocuri de exterior si am vazut din pura intamplare un carucior pentru gemeni aparte. Recunosc ca, de la o vreme, am descoperit tot mai multe cupluri care au gemeni si vad periodic imagini postate pe retelele de socializare. Insa, nu am vazut pana acum acest model de carucior

Observati ceva diferit de ceea ce vedeti in oras, pe strada ori pe aleile parcului?

DA!

Poti monta caruciorul astfel incat copiii sa se vada in permanenta, adica sa stea fata in fata! Bine-nteles ca poti monta totul (indiferent ca vorbim de cosulete, de modulele sport, de cosuletele auto, de landouri) si in pozitie clasica!

Eu nu am vazut pana acum acest tip de carucior si chiar imi place.

NU! Nu am zis ca astept bebe ori gemeni! E pur si simplu ceva ce am vrut sa va arat si voua!

Ceea ce vroiam sa subliniez este ca piata prezinta o varietate de produse enorma, iar parintii zilelor noastre au de unde alege ceva potrivit bugetului, gusturilor si dorintelor lor.

Imi place, uneori, sa incerc un exercitiu de imaginatie si sa ma intreb ce se va intampla in viitor.

Va dati seama ca, atunci cand eram noi bebelusi, nu existau atatea produse pe piata?

Acum imaginati-va si voi o data cu mine ca sunteti bunici si va duceti nepotii in parc in……carucioare care leviteaza! HA! V-am prins! Ati inceput sa radeti!

Bine! Imaginati-va ca va teleportati cu nepotii in parc!

Imaginati-va ca ii duceti cu un carucior care are motoras!

Indiferent de modalitatea de a ajunge in parc, ramane ideea de baza: carucioare vor exista inca 30-40 de ani de acum inainte, cel putin, si forma lor nu se va schimba cu mult, ci mai degraba functionalitatea lor.

Daca pe vremea copilariei noastre, pe piata erau cateva modele de carucioare, iar acum nu numai ca exista multe variante, cat si multiple functii ale acestor carucioare, acum va puteti da lesne seama ca nu glumesc cand sugerez ce va fi cand copiii nostri vor fi parinti, iar noi bunici 😉

Cine stie ce ne rezerva viitorul si ce surprize ne asteapta?

La urma urmei…fabricile se adapteaza la cerintele pietei….concurenta este acerba din cauza variantelor mari de produse…..iar oamenii (aka managerii) invata cum sa fie inaintea celorlalti daca vor sa supravietuiasca!

Update: am fost intrebata despre firma BeKid. Nu, nu ii cunosc. Noi am cumparat de la ei si mi se par ok. Nu stiu ce alte date de contact vreti in afara de linkul de la site, dar….ma conformez!

SC ADA ONLINE SRL
Sebes, Str Aviator Olteanu, Nr 42, Jud Alba
Reg.Com J01/375/2013
CUI RO31845110
Capital social: 200 RON

Program de lucru: Luni-Vineri intre orele 9.00 – 18.00
Email : comenzi@bekid.ro ( timp de raspuns maxim 1 zi lucratoare )
Email : office@bekid.ro ( pentru furnizori, reclamatii, etc )

Retele sociale:
LinkedIn: www.linkedin.com/grp/home?gid=6948441

Telefon:
0755790727
0786404999

 

Fax:
0358814415

Parerea ta conteaza

