Cu ce se mananca asta? Cum adica program de facturare de la GeniusFacturare?


Va aduceti aminte in toamna cand v-am spus ca e musai sa fac ceva pentru ca doresc sa fiu independenta si sa ma descurc fara sustinerea sotului?

Cautam diverse variante de joburi, afaceri…ceva care sa imi permita sa am suficienti bani. Cand cauti un job sau o modalitate de a deschide o afacere, iei in calcul la ce te pricepi, daca piata de desfacere/piata de joburi permite inca un pion etc.

Pana la urma totul se rezuma la urmatoarele : banii pe care ii castigi sa ajunga pentru utilitati, pentru combustibil, pentru un after (avand in vedere ca sunt doi copii, costurile sunt duble).

Dupa ce am stat si m-am gandit si am cautat solutii, am inteles ca un job este exclus pentru ca salariile sunt relativ mici, programul trebuie respectat si nu intra in discutie sa intarzii ori sa pleci mai devreme ca sa ajungi sa iei copiii de la after (care evident trebuie platit), ba dimpotriva de multe ori se pleaca cu mult mai tarziu decat ar fi normal si poti sa iti iei liber daca se imbolnaveste un copil si nu are cine sa il supravegheze.

Am realizat, astfel, ca, in cazul meu, ar fi mai indicat sa incep o afacere. Cautam in toamna si astfel de solutii si tot ce gasisem reprezenta, practic, o sursa de venit buna, insa acesti bani apareau abia dupa 1-2 ani (in cazul in care vorbim despre pomi fructiferi, spre exemplu) si ar fi mai mult de asteptat in acest moment.

Pana la urma, solutia a venit de comun acord cu sotul meu si, din toamna, speram sa punem bazele unui magazin pe profilul firmei lui unde sa vindem produsele obtinute/prelucrate la el la sediu. Va fi un parteneriat intre firmele noastre, dar trebuie gandit foarte bine prin prisma schimbarii legislatiei fiscale incepand cu acest an.

Dincolo de faptul ca trebuie sa imi aleg cu grija forma de platitor de impozit/TVA, acest pas implica niste investii pe care le vom putea face folosind un credit, probabil. Nu stiu inca daca vom face acest pas, dar vom vedea.

Am stabilit deja care ar fi locurile ideale unde sa avem magazinul, ramane sa discutam cu proprietarii de teren ca sa vedem si ce pret cer. Dupa aceea, ridicarea cladirii pe structura de metal nu va fi o problema pentru ca sotul va aduce o echipa de muncitori pe care ii cunoaste si care s-au ocupat si de ridicarea halei, respectiv biroului firmei lui (pacat ca nu au fost disponibili anul trecut cand am ridicat gardul la casa noastra, dar asta e!).

Pentru ca vorbim de un magazin, este obligatoriu sa avem si un program de facturare implementat care sa ne ajute sa gestionam intrarile si iesirile de produse. Am gasit un program care credem ca se apropie de ceea ce ar fi potrivit pentru noi, sa vedem pana in toamna cum stam cu toate planurile.

Pana atunci cred ca ma suportati sa va mai povestesc ce si cum si sa impartasim din experientele personale aici ori pe facebook 😉

Apropo’, la voi ninge? La noi e stratul de omat foarte mare pe alocuri! Iuppieeee!!! Maine sunt inchise scolile!

Parerea ta conteaza

