Finding Abigail (volum 3) – Carrie Ann Ryan


Am zis sa nu va las in suspans si sa va postez astazi toata seria asa ca….aveti o zi lunga inaintea voastra 😀

Al treilea volum din serie a fost unul dintre preferatele mele. Poate pentru ca am inteles-o mai bine pe Abby.

Abigail este profesoara la scoala. Ea este indragostita de Tyler inca din copilarie, insa el pare sa nu stie deloc de existenta ei…adica……e ca si cum ar uita de ea in secunda in care o vede….ca si cum ar fi invizibila….

La prima vedere, s-ar zice ca e cazul clasic al playboy-ului care nu se uita la fata plinuta.

Insa……e cazul sa ne amintim ca aici este vorba de o serie de carti paranormale asa ca nimic nu e asa simplu!

Va dau un indiciu….povestea are loc in preajma sf.Valentin….

Deci….daca primul volum s-a petrecut in preajma Halloween-ului si a fost vorba despre o vrajitoare si o fantoma, al doilea volum in perioada Craciunului si protagonistii au fost un reprezentant al Mosului si o elfita, acum este vorba despre…..CUPID!!!

Mda! Poveste clasica….imbinata cu o poveste din mitologia greaca…Aici e un pic alambicata pentru ca, daca nu cunosti putina mitologie, nu intelegi prea clar explicatiile autoarei. Adica…..explica ea ce explica, insa nu stie clar ce spune si pana la urma introduce si niste notiuni care sunt din alte povesti grecesti, dar, pentru cei care nu au cine stie ce cultura in acest sens, nu conteaza 😀

Sa vedem……Tyler a fost sagetat de „opusul” lui (taman personajul din mitologia greaca) pe vremea cand era adolescent si, astfel, fiinta care reprezinta jumatatea lui (mda, adica Abigail) este practic inexistenta pentru el…Chiar daca vorbeste cu ea, se comporta dupa aceea ca si cum ea nu ar exista…..

Mi s-a parut tare amuzant momentul in care Tyler invata sa isi foloseasca aripile …roz! Si arcul cu sagetile roz! Exact ce ii lipsea „masculinitatii” lui puternice 🙂 ))))

Personajul Abigail mi-a placut, per ansamblu, dar au fost si lucruri care mi s-au parut exagerate. Adica….sa astepti o viata intreaga ca persoana de care esti indragostita sa te vada…..asta mi se pare fie prostie, fie rabdare chinezeasca! Insa…..daca luam in considerare ca aici este vorba de o poveste paranormala, nimic nu mai pare asa la prima vedere!

Lui Tyler imi venea sa ii dau un branci de vreo cateva ori ca sa se miste mai repede si sa o apere pe Abby de nebunul grec, dar mi-a placut mult partea in care autoarea ii pune pe toti cei sase protagonisti ai acestor prime trei volume sa isi uneasca fortele ca sa invinga in lupta acerba dusa impotriva intunericului!

Frumos! Nu am ce spune!

Finalul parca a fost prea brusc, dar incerc sa imi reamintesc permanent ca e alt stil de poveste decat cele clasice asa ca……na….asta e!

Parerea ta conteaza

