Omul gospodar cumpara vara sanie si iarna biciclete pentru copii de la BeKid.ro


Hai sa radem un pic ori sa ne intrebam cine e mai intelept!

Va aduceti aminte lunile trecute cand cautam biciclete pentru copii?

Am intrebat in stanga si in dreapta, am cerut sfaturi, pareri, am rugat parintii sa imi spuna ce au ales cand le-au crescut copiii……Ei bine, era vara asa ca nu a fost taman greu sa obtin informatiile necesare. Pe retelele de socializare este chiar bine de stiut ca poti afla mai repede decat de pe google orice ai nevoie 😉

Dupa Revelion, cand afara era zapada (e drept ca a durat doar cateva zile asa ca….), vedeam postari de-ale parintilor mai intelepti care isi faceau planuri pentru vara ce urmeaza. Unii erau sarcastici si le raspundeau in doi peri ….adica le spuneau sa se uite pe fereastra si sa nu mai viseze cai verzi pe pereti, altii luau in serios treaba si raspundeau cum puteau ei mai bine.

Ceea ce m-a surprins a fost faptul ca au fost si recomandari ale articolelor scrise de mine referitoare la site-ul BeKid si acest lucru nu a putut decat sa imi faca placere.

In ziua de azi, exista multe produse asa ca parintii au de unde alege. De asemenea, inca un avantaj al vremurilor in care traim consta in acela ca exista internetul care ne ajuta sa descoperim cu mult mai multe produse decat ar fi putut sa o faca parintii nostri la varsta aceasta. Pe vremuri, existau cateva magazine mari si late care comercializau jucarii, biciclete si role si inca si in acele magazine gaseai doar cateva produse. Acum…..bani sa ai, timp sa cauti, rabdare si discernamant ca sa alegi ce trebuie pentru copil.

Ce mi se pare foarte important, dincolo de acesti factori, este faptul ca oamenii au invatat sa aleaga. In anii de dupa Revolutie, parintii au invatat sa ceara recomandari.

Nu mai e cazul sa se multumeasca cu ce aduce magazinul din colt, ci cauta pana gasesc ceea ce li se pare ideal pentru copil.

De multe ori, invata unii de la altii diverse „smecherii” si descopera ca pot cumpara produse la preturi mai bune daca le achizitioneaza in afara sezonului. Cam asa ajungem si la partea cu sania cumparata vara si bicicleta cumparata iarna.

Si eu caut cos de baschet pentru copii. Am vrut sa le iau in toamna, m-am luat cu alte probleme si am uitat complet.

De cateva ore ninge zdravan, pamantul s-a acoperit cu o plapuma alba, iar eu caut pe internet jucarii pentru la vara.

Ai mei au crescut si au alte preocupari vara. Cum biciclete deja le-am luat si le vor fi bune inca un an, acum caut jocuri de exterior.

Scriind acest articol mi-a venit ideea unei piste pentru biciclete pentru copii. Oare se poate face in regie proprie? Nu ma gandesc la o pista, cat mai degraba la barele acelea de metal si la acele „poduri” sau rampe (habar nu am cum se numesc) pe care le vezi in orice parc si care constituie deliciul copiilor care adora sa pedaleze ori sa mearga cu rolele.

Ai mei sunt innebuniti sa ajunga in parc in zona dedicata bicicletelor si sa invete noi „scamatorii” de la copiii mai mari asa ca, ma gandesc, ca ar fi o idee sa poata exersa si acasa.

Ce ziceti?

Ati incerca?

Parerea ta conteaza

