Ce imi place sa ii vad cum…..


Completarea va apartine dupa ce veti citi randurile de mai jos!

In urma cu doi ani, ne-am mutat in aceasta casa. Este o zona rezidentiala (asa e considerata, dar serios ca nu stiu de ce) in care, asa cum am mai spus, se afla doua case si un bloc cu patru nivele. Practic, in afara de familia noastra, mai erau in aceasta zona doua familii de romani si o familie de sirieni (cu patru baieti si habar nu am cate fete ca le tineau mereu in casa ori pleacau numai cu masina cu geamuri fumurii).

De un aproximativ un an, familia de sirieni (desi proprietara blocului) a cam ….plecat. Ciudat, dar au plecat spre tarile nordice cu doua saptamani inainte de fluxul mare de refugiati sirieni.

In fine, nu acesta este subiectul articolului.

Ideea este ca in cele doua ierni, sotul a dat singur zapada de pe jumatate de drumul de servitute care deserveste toate familiile. Imi aduc aminte ca, dupa ce a muncit din greu sa dezapezeasca totul, au iesit toti (adica trei barbati si patru adolescenti) si se sprijineau in lopeti, in capatul drumului, discutau si spuneau cat de mult au de muncit ca sa dea zapada de pe cealalta jumatate de drum (adica spre ei). Si asta se intampla undeva pe la ora 16…deci pana la ora aceea statusera la caldurica si asteptasera sa rezolve sotul meu treaba.

Nu-i bai!

In vara, am schimbat gardul si am facut garaj (stiti deja ce a implicat acest efort) si totul s-a schimbat. Cum asa? In cele doua ocazii mari si late cand a nins pana acum, sotul a dat zapada strict din dreptul garajului nostru pentru ca vantul se ocupase de restul si nu era problema sa iesim cu masina pana la soseaua principala.

Ieri a iesit, inca de dimineata, sotul meu sa dea zapada, iar cei doi barbati ai familiilor de romani au stat la caldurica. Pe dupa-amiaza, au iesit pe rand sa isi curete masinile si sa inceapa sa vocifereze ca „prostu’ ” nu daduse toata zapada si oare cum ies ei cu masinile.

Ne-am facut ca ploua! La urma urmei, noi puteam sa iesim, iar ei nu. La urma urmei, nu au zis nici „Buna ziua” si dadeau din coate. Sa nu mai zic altceva…la familia din spatele casei noastre, initial a iesit sotia sa dea zapada, undeva aproape de pranz, pentru ca sotul era obosit de cat statuse la tv si inca dormea.

Azi, la magazin, sotul meu s-a intalnit cu celalalt barbat din curte si acesta l-a intrebat „ce sa faca cu atata zapada cata s-a adunat?”. Firesc, raspunsul a fost ” o dati la o parte” daca doriti sa treceti. Discutand, au stabilit sa plateasca ca sa vina cineva cu o vola sau un tractor cu cupa pentru a da zapada de pe drum. Vecinul respectiv l-a anuntat si pe celalalt si amandoi au intrat repejor in casa de teama ca le ingheata pantalonii daca dau cumva vreo lopata de zapada de pe drum.

Si asta in conditiile in care stiau ca vine vola sa dea zapada.

Ei uite na….vola inca nu a venit nici la ora asta si ei nu au iesit din case de teama ca trebuie sa plateasca si nu, nu le plangeti de mila pentru ca nu stau rau cu banii chiar deloc!

Asa ca……anul acesta pot spune ca e randul nostru sa ne relaxam si sa ne bucuram de faptul ca nu avem atat de multa zapada in dreptul garajului multumita vantului care a dus-o spre….vecini!

Sa iasa mariile sale si sa dea zapada ca acum e randul lor!

Mda…chiar imi place iarna!

Parerea ta conteaza

