Jurnal de zi


Nu am mai scris de luni bune…..

Azi…e luni, mijlocul lunii ianuarie.

Saptamana trecuta am sarbatorit ziua de nastere a piticului meu, iar duminica ziua mea de nume.

Saptamana viitoare sarbatorim ziua mea de nastere, iar peste mai putin de o luna sarbatorim ziua de nastere a fetitei mele.

Afara este rece, zapada e mare si alba tocmai buna de facut matanii, oameni de zapada si ingeri din zapada.

In casa miroase asa frumos a mancarica proaspat facuta. Un pic de rasfat pentru familia mea.

Prietenii……tot cei mai vechi sunt cei mai buni! Recent, am constatat ca o doamna cu care eram prietena refuza sa mai vorbeasca cu mine si si-a invatat si copiii sa procedeze la fel cu copiii mei. De ce? Pot sa fac n presupuneri: (1) influenta unei alte doamne care spune multe minciuni despre multi oameni, se pare ca am intrat cumva in colimator fara sa stiu; (2) a crezut ca sunt prietena cu o doamna care i-a facut mult rau, dar nu e vina mea ca exista mai multe persoane pe lumea asta cu numele D. , iar ea s-a grabit sa traga concluziile gresite fara a gandi ca ar trebui sa ma intrebe daca e vorba de una si aceeasi persoana; (3) nu ii place faptul ca eu am alta opinie despre cadrele didactice de la scoala unde invata copiii nostri

Asta e! Lectia mi-am invatat-o! Cu greu o sa se mai apropie de mine alte persoane. Cu greu o sa mai ofer umarul sa planga ori o vorba buna ca sa le incurajez si sa le arat ca viata e frumoasa si merita sa vezi partea plina a paharului. Cu greu o sa mai accept sa intre cineva in cercul strict al prietenilor, cu atat mai mult al copiilor mei!

Planuri….sa imi revin dupa o asemenea suparare si sa merg mai departe.

Sanatatea…..pe 1 ianuarie m-am lovit foarte tare la picior. Am refuzat sa merg la spital considerand ca nu e grav. Au trecut 18 zile si inca am probleme sa calc cu piciorul drept, deci banuiesc ca a fost o prostie ce am facut atunci, dar acum nu as merge de frica sa nu aflu ca intr-adevar degetul de la picior e rupt si s-a sudat aiurea ceea ce ar insemna sa il rupa din noi si sa il aseze in pozitia corecta. Sper sa imi treaca …..pana la primavara! Momentan, am probleme cand stau mai mult in picioare si mai ales daca port incaltaminte stramta 😦

Ce sentimente ma incearca in aceasta perioada? 

 

Parerea ta conteaza

