Preferinte, perspective


Ma intreb uneori cum functioneaza ADN-ul. Bine, nu e tocmai logica intrebarea. Mai degraba, ar fi corect….cum se transmit genele?

Va aduceti aminte de cand erati copii si vi se spunea ca semanati cu X din familie, ca va comportati ca Y din cealalta familie etc?

Pe mine ma enerva cumplit o asemenea afirmatie si degeaba incercam sa le explic adultilor ca eu sunt EU si ca nu seman cu altcineva, ca am propria personalitate si propriul corp! Ani la rand am incercat sa le explic, am tipat, m-am enervat inutil!

Radeau si imi spuneau ca sunt doar un copil care nu intelege!

Anii au trecut si acum am eu doi copii.

Intr-o zi ma uitam la ei si mi-a venit gandul asta: ce seamana cu….! Apoi am zis: pfiu! am innebunit de-a-binelea!

Faza e ca apucasem sa zic si cu voce tare gandul razlet, iar fiica-mea m-a auzit si mi-a replicat imediat: Eu sunt EU! Nu seman cu….!!!!

Am ramas masca!

Iaca de unde rasare iepurele!

 

Parerea ta conteaza

