Moda pentru femeile cu forme – idei, ganduri


De circa o luna, am descoperit din pura intamplare o pagina fb dedicata femeilor cu forme – The Curvy Fashionista.

O doamna cu forme daduse share la o defilare de moda cu femei plinute. Asa am descoperit pagina. Am devenit interesata imediat pentru ca nu am vazut pana acum nimic de acest gen in Romania.

Poate exista pe ici si colo articole publicate pe site-uri dedicate femeilor, dar nu am gasit cu adevarat un site ori blog dedicat strict acestei teme – moda la femeile cu forme! Mi-a placut enorm ideea si am zis ca trebuie sa prind curaj sa scriu si eu despre modul in care incerc sa imi imbin stilurile – cel de dinainte de forme si cel de dupa (am mai scris despre ele asa ca nu revin pentru ca nu cred ca e cazul sa va plictisesc).

Ideea este ca habar nu aveam ca exista o adevarata industrie care se ocupa de hainele pentru femeile cu forme. Si nu numai atat. Am vazut modele de haine care imi plac, la care mi-a ramas gandul si pe care as avea curajul sa le port.

Rareori mi s-a intamplat sa intru pe site-uri care au sectiuni dedicate femeilor plinute si sa imi placa mai multe modele. Poate existau 1-4 modele interesante, dar nu reuseam sa gasesc toate partile necesare care sa se asorteze ori nu aveam eu curaj sa folosesc culori puternice.

Acum, nu zic in niciun caz ca imi plac toate modelele propuse pe acel site (e clar ca exista multe advertoriale si pe acel site pentru ca banuiesc ca totul a inceput din placere si mandria de a dovedi ca se poate si asa, iar pe urma, in timp, a devenit si o sursa de venit pentru persoana/persoanele din spatele site-ului). Sunt modele pe care nu le-as purta nici daca as avea un pistol la tampla, dar sunt modele care m-au facut sa oftez si cine ma cunoaste cat de cat stie ca nu sunt genul care sa aiba o asemenea reactie vis-a-vis de haine!

Faza e ca, discutand pe un grup dedicat femeilor cu forme, am aflat lucruri interesante.

Ca orice persoana de sex feminin, si aceste doamne si domnisoare din grup cauta sa se integreze in societate, sa arate bine si sa isi puna in valoare ce considera ca le place.

Ca sa o iau pe scurtatura si sa nu o lungesc, va dau cateva idei pentru a va imbraca cu stil, indiferent de formele voastre:

  1. Puteti cauta o croitoreasa care se pricepe si poate sa va faca orice model doriti sa purtati
  2. Cu rabdare, alegeti modele oferite pe diverse site-uri romanesti care sunt dedicate femeilor plinute (si, apropo’ de planuri pentru concediul din vara, sa stiti ca o doamna mi-a recomandat un site de costume de baie care sunt absolut dementiale! O sa va spun mai jos cateva detalii si pentru voi am luat cateva imagini interesante asa ca dati scroll😉 )
  3. Puteti comanda de pe site-uri din strainatate, cu cateva mentiuni: (a) sunt unele site-uri care refuza sa expedieze marfa in Romania; (b) exista site-uri care expediaza in Romania, dar au o taxa ridicata pentru transport (am comandat in vara uniforme si haine pentru copii de pe un site din Anglia – pacat ca de la 1 februarie nu mai livreaza in alte tari – si am platit suma enorma de 20 lire pentru transport, in conditiile in care un tricou alb polo era de 2 lire); (c) puteti sa va uniti mai multe persoane ca sa impartiti aceasta taxa de transport; (d) cautati pe cineva care locuieste ori are drum din acea tara spre Romania ca sa cumpere ce va intereseaza; (e) aveti grija cand comandati de pe site-uri din strainatate pentru ca dureaza mult expedierea, dar la fel de mult returnarea produselor daca nu vi se potrivesc marimile!

Acum….Sa revenim! Si sa o luam pe rand acolo unde e cazul.

Croitoreasa puteti cauta si puteti face orice model va doriti, mai ales daca e cineva priceput. Va puteti alege modelul, il puteti crea singure daca va pricepeti ori in colaborare cu persoana respectiva, puteti sa luati un model dintr-o revista/de pe un site si sa ii cereti sa va faca ceva similar, puteti alege materialul si culorile dorite.

Exista site-uri romanesti cu produse dedicate femeilor plinute de unde puteti alege ceea ce va place. Pe grupul „secret” de care va vorbeam, multe doamne discuta despre produsele cumparate care le-au placut sau nu, despre programarea concediilor etc. Ideea, este ca e asa de frumos sa poti sa primesti recomandari si sa iti dai seama ca exista lucruri pe care nu le cunosti, dar iti sunt utile incat iti vine sa iti dai palme ca te-ai chinuit singura sa cauti pe net in lung si in lat.

Discutand despre concedii, multe doamne afirmau ca nu vor sa mearga la mare, desi isi doreau mult, pentru ca nu au gasit costume de baie potrivite. Nu vor sa isi arate pielea in exces, dar nici sa se acopere precum femeile din anii ’20. O doamna de pe grup ne-a certat pe cele care comentam acest lucru si ne-a spus ca ar trebui sa deschidem ochii si sa intelegem ca nu e asa negru totul. La sugestia ei, am intrat pe un site romanesc si am descoperit cu placere ca exista costume de baie cu talie inalta (as zice ca sunt ideale nu doar pentru femei plinute, dar si pentru mamicile care au nascut prin cezariana si nu vor sa se vada nici cicatricea sau pentru cele care inca au burtica). Ok! Ideea este ca aceste costume sunt inspirate dupa modelele purtate de asa numitele „pin-up girls” asa ca sunt sigura ca va vor place.

Cu mult tupeu, recunosc acest lucru, i-am contactat pe reprezentantii firmei ca sa imi confirme ca au si numere mai mari la costumele de baie. Asa ca am obtinut cateva imagini cu costume care apar pe site in aceasta perioada si pe care le puteti comanda in functie de preferinte. Pretul de 79 ron/costum nu mi se pare deloc mare, dimpotriva. Modele imi plac si mie, nu pot zice altfel.

Ta-dam!!!

plaja.biz
956 (1)

1179(3) 1978 3772 (1)

 

Imaginile de mai sus le-am publicat cu acordul reprezentatului site-ului. Stiu ca fotografiile prezinta o domnisoara nu prea plinuta, dar ideea de baza ramane aceeasi : alegerea unui costum de baie potrivit!😉 Am inteles ca reprezentantii firmei, fac tot posibilul sa aduca si marimi mai mari pentru ca si-au dat seama ca aceasta este cerinta pietei. Momentan, pe site-ul plaja.biz gasiti ceea ce au pe stoc.

Sunt curioasa daca va plac si ce model alegeti. Ca de obicei, puteti sa imi scrieti aici, pe fb sau in privat. Stiti unde si cum!

Fiti frumoase!

Parerea ta conteaza

