Pentru ca tot am fost intrebata


…va raspund in acest articol.

Nu toate cartile prezentate aici sunt citite de mine. O mare parte din ele sunt citite de o prietena care nu doreste sa aiba blog si nici sa ii apara numele si m-a rugat sa le public pe acest blog.

Cartile citite de mine sunt cele despre politica, calatorii in timp, relatii inter-umane. Cartile romantice sunt, de obicei, recomandate de prietena mea.

Pentru a fi un stil unitar, am prelucrat impreuna cu ea recenziile pe care le-a scris astfel incat sa nu existe discrepante intre modul meu de a scrie si al ei (desi nu prea sunt pentru ca avem acelasi stil sarcastic, dar diferenta de varsta dintre noi este singura care isi spune uneori cuvantul).

Am decis sa scriu acest lucru pentru ca am fost intrebata cand am timp sa citesc atat. Nu, nu am timp. Imi place sa citesc, dar se intampla de multe ori sa nu termin o carte asa repede pe cat mi-as dori. Am avut perioade in anii trecuti cand reuseam sa citesc rapid o carte (mai mult pentru ca nu puteam dormi noaptea), dar nu se mai intampla asa pentru ca…na, asta e viata…grijile, oboseala, timpul mereu ocupat isi spun cuvantul.

Eu ii multumesc A.-ei pentru ca a decis sa ma lase sa public ceea ce scrie ea in jurnalele personale. Imi pare rau ca nu vrea sa fie totul public, dar o inteleg si ii respect dorinta de a ramane anonima.

De multe ori, prezentarile facute de A. trec prin filtrul meu (nu ma pot abtine sa nu adaug ori sa nu comentez ceva) asa ca va inteleg pe voi cititorii cand ma intrebati cand le citesc, cand am timp etc. Asta inseamna ca am reusit sa combinam stilul ei cu stilul meu si pana acum nu v-ati dat seama ca sunt doua persoane care scriu aici.

Va garantez ca vom continua sa scriem aici (ma rog, eu sa scriu si sa public pentru ca A. nu doreste sa aiba cont pe blog si sa se implice mai mult decat o face…momentan!) si ca vom incerca sa va tinem la curent cu tot ce se poate.

Week-end placut!

Parerea ta conteaza

