Pagini si site-uri culinare cu retete rapide si interesante


De cand am descoperit paginile culinare de pe fb, viata mea s-a schimbat!

Cum suna?

Ciudat?

Aiurea?

Adevarat?

Exagerat?

Nu stiu si nu conteaza decat ca astfel de pagini si mai ales filmulete ma ajuta enorm sa le pregatesc celor mici diverse surprize culinare. Sunt retete ultra rapide, unele la care nu te-ai gandi, dar sunt banale chiar. Sunt si retete care dureaza un pic, dar sunt atat de clare indicatiile din filmulete incat e pacat sa nu incerci.

Vi le prezint pe rand (sper sa mi le aduc aminte pe toate)

  1. Tip Hero cu filmulete rapide, retete usor de facut – testate de mine, aprobate de copii. Pentru cei care nu au acces la facebook, puteti accesa acest link care duce spre site-ul lor.
  2. Tastemade care are pagini pentru aproape fiecare regiune/tara din lume asa ca pe facebook veti gasi o multime de filmulete cu retete specifice acestora. Eu va dau linkurile celor care au inceput totul, dar e posibil sa gasiti singuri-singurei si paginile conexe. Aici este site-ul Tastemade.
  3. Home Cooking Adventure este o pagina pe care abia am descoperit-o. Este mai mult un site culinar decat o pagina/un site cu tips si retete rapide, dar mi se par chiar interesante asa ca vi-l recomand.

Exista si multe site-uri culinare romanesti de unde ma inspir cu incredere. Pe multe dintre aceste doamne am ajuns sa le cunosc in acesti ani de blogging si vi le recomand cu drag.

  1. Claudia are mai multe bloguri/site-uri, insa preferatul meu este Lecturi si Arome de unde ma inspir de cate ori doresc sa pregatesc ceva deosebit.
  2. Daria are un site minunat unde gasiti Retelele mele dragi cu tot ce v-ati gandi si nu ati avea curaj sa incercati pana sa descoperiti ca nu e complicat deloc.
  3. Gina este o romanca plecata in Italia de multi ani care ne incanta cu retete traditionale, mostenire de familie, dar si cu retete specifice zonei unde locuieste. Ea ne ureaza Pofta buna si ne arata cat de usor e sa pregatesti ceva gustos pentru familie si prieteni.
  4. Alice ne pofteste in Tara bucatelor moldovenesti si ne arata ca stilul traditional este mereu actual si mai ales gustos.
  5. Pe Mirela am descoperit-o de ceva vreme si m-a uimit cu retetele simple prezentate, dar care par extrem de apetisante si simplu de facut.
  6. Retetele Violetei sunt destul de mult testate de noi si ne plac mult de tot. Va recomandam Caietul cu retete.
  7. Daca doriti sa descoperiti retete pregatite cu sufletul, Brandusa va invita pe site-ul ei intitulat sugestiv Cooking with my soul.
  8. Multe prajituri pregatite de noi sunt luate de pe site-ul Mihaelei unde gasiti Dulciuri fel de fel si va veti mira ca nu v-ati gandit pana atunci sa incercati una-alta, dar va veti bucura ca ati descoperit-o.
  9. La Lena gasiti multe retete simple. De acolo m-am inspirat pentru retete de mancare cand am dorit sa mai schimb meniul copiilor. Au avut succes, nu a durat mult sa le pregatesc asa ca va recomand site-ul cu incredere.

Mai sunt multe alte site-uri romanesti de unde ma inspir, dar la acestea m-am gandit astazi.

Va doresc o primavara minunata si copiilor un semestru usor si frumos!

5 gânduri despre „Pagini si site-uri culinare cu retete rapide si interesante

Parerea ta conteaza

