Saltwater Kisses – Krista Lakes (book 1, serie Kisses)


Astazi incep sa va prezint o serie noua despre iubiri aparent imposibile care au ca personaje principale un bilionar si o fata obisnuita.

Daca va plac cartile stil Barbara Cartland combinate cu cele de Sandra Brown, aceasta serie se potriveste stilului vostru de lectura preferat pentru ca autoarea, Krista Lake, reuseste sa combine doua trasaturi ciudate care de obicei sunt antagonice: naivitatea, inocenta cu scene erotice.

Emma castiga o vacanta pe o insula tropicala unde il cunoaste pe Jack. La inceput, aveam impresia ca am mai citit cartea. Totul mi se parea foarte cunoscut, personajele, scenele, reactiile….dupa primele 10-15 pagini am inteles ca se asemana cu multe alte carti. Daca tot ma plictiseam si nu puteam dormi, am continuat sa citesc. Nu prea am inteles de ce autoarea tot sustine ca Emma are ghinion, ca o asemenea sansa de a petrece vacanta intr-un loc exotic se poate transforma oricand in ceva tragic, cu multe ghinioane. Chiar incepusem sa ma pregatesc mental pentru vreo situatie aparte care sa ma scoata din monotonia in care intrasem.

Dar nu…erau doar niste vorbe de umplutura. Nu a aparut cam nimic care sa argumenteze starea de la inceput a personajului feminin.

Jack….nu l-am inteles cam deloc. Personajul nu mi s-a parut bine dezvoltat. S-a pus accentul doar pe Emma, pe trairile ei, pe modul in care ea percepe oamenii din jur si actiunile lor. Ar fi fost de preferat sa se acorde mai multa atentie acestor detalii care dau farmec unei carti in loc de atatea scene erotice.

La finalul cartii, am ramas cu cateva impresii (nici macar atat):

  • Emma accepta orice i se dadea pe tava (nu prea am simtit zbuciumul pe care il enunta autoarea din cand in cand referitor la faptul ca personajul vroia sa refuze darurile)
  • Jack muncea ca un bou la jug (tot timpul este prezentat muncind; se creaza impresia ca mananca pe paine jobul acela; la final a aparut o scena in care nici macar nu se descrie prea bine ce face Emma de este atat de ocupata incat intrerupe cina festiva de dinaintea casatoriei – putine detalii nu ar fi stricat in loc de cateva randuri care sugerau ca Jack era mandru ca ea nu statea acasa, ci organizase nu stiu ce fundatie filantropica – tot pe banii lui)
  • o gramada de scene erotice peste care am trecut efectiv cu ochii pentru ca am dat paginile pana am ajuns la altceva
  • as fi vrut sa inteleg mai bine care era rolul parintilor lui Jack, mai ales al mamei, ca sa pricep sugestiile date de autoare – adica…de ce ar trebui sa o cred pe cuvant ca doamna Saunders era cea care conducea totul si ca ea lua deciziile? argumente, frate! la asta ma asteptam! sa ma faca sa inteleg de ce Emma incerca sa se faca acceptata, de ce madam asta era hotarata sa o scoata pe Emma din ecuatie etc

Ce sa spun….cred ca v-ati facut toti o idee despre aceasta carte asa ca este decizia voastra daca vreti sa o cititi sau nu!

A.D.

Parerea ta conteaza

