Cum nu am stiut eu sa imi pun folia de protectie pe telefon


Pare simplu sa pui o folie de protectie, nu?

Asta pana cand incerci sa o faci singur, fara sa studiezi un pic problema.

De obicei, cand cumpar folie, cer cuiva sa se ocupe de acest lucru.

Vara trecuta am zis ca nu e asa greu si, dupa ce am comandat kindle-ul si Samsung-ul de pe internet, am zis ca pot sa lipsesc singura foliile de protectie.

Probabil ca ar fi trebuit sa acord mai multa atentie atunci cand altcineva se ocupa de lipirea foliei de tip Smart Protection, dar nu am facut-o ceea ce a insemnat ca nu prea am reusit….

Folie de protectie Clasic Smart Protection Tablet Lenovo IdeaPad A5500 8.0

Imagine preluata – folie de protectie Clasic Smart Protection pentru Samsung

 

E drept ca nici nu imi trecuse prin cap sa caut pe youtube vreun filmulet pentru dummies ca sa nu ma mai chinuie stiinta prea mult😀

Stiti cat de simplu pare cand vezi la altcineva? Cei din magazine fac totul sa para extrem de usor, dar ei sunt obisnuiti, fac acest lucru mereu asa ca deja au „mana formata”.

Sa incercati si voi si sa vedeti cum e!

Partea buna e ca, folosind un filmulet, ai posibilitatea de a opri imaginea de cate ori crezi ca te-ai blocat sau nu ai facut corect vreun pas.

La kindle mi s-a parut cel mai greu pentru ca e o suprafata mai mare pe care lipsesti folia si, evident, ca au ramas cateva mici-mici goluri😀 Am incercat sa modific dupa aceea, sa desprind, sa re-aplic folia…

La telefon, am incercat, am renuntat….

Apoi am gasit filmuletul de mai sus si am mai incercat o data.

Desi sunt anti…., mereu fac ceva gresit cand e chestie de detaliu si rabdare, am reusit in proportie de 90% sa pun folia de protectie.

Trebuie sa ai masa curata, putin ordonata, sa ai la indemana putinele lucruri de care ai nevoie ca sa fixezi folia si mai ales mana calma, sigura, putina rabdare si…..liniste in jur!

Cand ma straduiam sa pun folia la Samsung, cei mici se distrau si tot veneau pe langa mine incercand sa imi distraga atentia ca sa vada cine reuseste sa ma faca sa…gresesc!

Copii! Sa ii vad eu peste doua luni.

De ce?

Mai am la vara „sansa” sa imi testez abilitatile abia deprinse pentru ca am promis ca le vom lua copiilor cate o tableta asa ca….urati-mi succes sa nu o fac lata😉

Probabil, dat fiind ca vorbim despre tabletele lor, vor fi cuminti si vor face liniste….

Hmm….poate ar fi o idee sa ma distrez eu putin si sa ii las pe ei sa fixeze folia….

Mda…..si eu sa strig, sa rad pe langa ei, sa ii misc oleaca….

Sa vada si ei cum e sa incerci sa iti controlezi mana ca sa incepi fix din coltul potrivit si sa lipesti incet si cu grija folia….

Sa vada ce inseamna sa faci totul cu grija si rabdare ca sa nu prinda aer….

Mda…..ideile bune vin atunci cand nici nu te astepti!

A, apropo’…voi ati incercat sa va lipiti singuri folia?

Pe ce?

Pe telefon?

Pe tableta?

Aveti smartwatch? Ati lipit folie pe el?

 

 

Parerea ta conteaza

