Ferbonia – Ioana Nicolaie


Am cumparat cartea Ferbonia tot prin intermediul Clubului de lectura la care participa fetita mea.

Recunosc faptul ca eu am ales cartea.

De asemenea, recunosc faptul ca Dariei nu ii place. A incercat sa o citeasca si a renuntat. Sustine ca nu are rabdare si ca nu o atrage. Nu o fortez. Poate peste cateva luni, in vacanta de vara, va dori sa incerce din nou si mai acorda o sansa acestei povesti care mie una mi se pare interesanta daca e sa ma iau dupa descrierea de pe site-ul editurii.

Ferbonia (Ioana Nicolaie)

Voi ati cumparat-o?

Copiilor vostri le-a placut?

Poate la vara o citeste Andrei si el isi formeaza alta parere, dar….vom vedea!

Parerea ta conteaza

