Matilda – Roald Dahl


Cine nu a vazut filmul „Matilda„?

Eu l-am vazut in urma cu mai multi ani si l-am revazut anul trecut alaturi de copiii mei. Foarte distractiv, amandoi copiii au ras pe rupte (si eu am castigat argumentul suprem ca mami stie sa recomande flime bune 😀 ).

Am cumparat si cartea (atentie, exista diferente intre carte si film destul de notabile) pentru ca Daria isi dorea sa o citeasca cat mai repede!

Matilda (Roald Dahl)

Roald Dahl este un scriitor britanic care a publicat numeroase carti pentru copii care au devenit rapid apreciate de cei mici, dar si de cei mari. „Matilda” are o pagina aparte pe site-ul acestuia si va invit sa o descoperiti singuri. E foarte amuzant modul in care este creat site-ul. Puteti sa ascultati varianta audio inregistrata de actrita britanica Kate Winslet – click aici.

Povestea pentru cei care inca nu stiu la ce ma refer?

Matilda este o fetita dornica sa invete. Reuseste sa descopere singura tainele literelor si sa isi faca abonament la biblioteca din orasul ei. Familia nu o sustine, dimpotriva ei considera ca scoala nu e buna de nimic si ca banii se fac inseland si furand. Printr-o intamplare, din cauza afacerilor necurate ale tatalui sau, Matilda ajunge la scoala. De aici incep aventurile ei alaturi de Miss Honey, invatatoarea de la clasa fetitei.

Va recomand sa cititi cartea, sa o cumparati pentru cei mici. Este o poveste minunata, scrisa in mod amuzant, cu peripetii si putin mister amestecate ici-colo.

Parerea ta conteaza

