Vrajitoarele – Roald Dahl


Dupa ce a citit cartea „Matilda”, Daria si-a dorit sa descopere si alte carti scrise de Roald Dahl. I-am cumparat „Vrajitoarele ” pentru ca imi aduceam aminte de filmul cu acelasi nume pe care il vazusem cu multi ani in urma.

Nu imi vine sa cred ca autorul britanic a publicat cartea in 1983 cand eu aveam 3 ani, iar acum, dupa aproape o viata, copiii mei o citesc si se bucura de ea de parca ar fi ceva iesit din comun. Asemeni lui Jules Verne, probabil ca si acest autor va ramane in memoria generatiilor de cititori dornici sa descopere povesti interesante in spatele copertilor misterioase si a titlurilor minunat alese.

Povestea baietelului si a bunicii lui norvegiene care lupta impotriva vrajitoarelor care puneau la cale sa transforme toti copiii din lume in soricei este deja celebra in intreaga lume.

Vrăjitoarele (Roald Dahl)

Pagina de pe site-ul autorului este colorata si cu linkuri interesante asa ca va invit sa o accesati. Un audio extract gasiti aici, vocea apartine Mirandei Richardson.

Sunt curioasa cati dintre voi ati vazut filmul ori ati citit cartea alaturi de cei mici🙂

Parerea ta conteaza

