Etica sau…..magarie!


Am zis de multe ori ca unele firme de pr sau angajatii anumitor „companii” nu au bun simt, dar vad ca nu se opresc ori nu-i opreste nimic.

Am scris de cateva ori si am precizat ca exista si articole cu link care sunt platite, dar sunt mult mai multe articole cu link in care promovez carti sau produse pentru care nu am fost platita sa scriu.

Ca e naivitate, ca e dorinta de a recunoaste cand ceva imi atrage atentia….ca e orice ….asta e problema mea, nu a altora!

Ce nu imi place este sa fiu luata de proasta!

In urma cu mai bine de o luna, am fost contactata de o firma de pr care imi propunea o colaborare.

Desi am avut o strangere de inima si instinctul imi spunea sa nu accept, am zis….hai….in urma cu cativa ani am colaborat cu acea firma la o campanie mare a unor produse lactate, e drept ca abia-cu chiu si vai si-au asumat si partea lor (aceea de a ma plati – de altfel acela a fost unicul si ultimul moment cand am acceptat sa particip la o campanie de acest gen pentru ca, daca o firma atat de mare isi permite sa isi bata joc de bloggeri si sa nu ii plateasca prin contract direct decat dupa cateva luni de la incheierea campaniei si dupa indelungi discutii……atunci nu se merita efortul si stresul!)

Bun….am acceptat sa discutam, desi ii mai refuzasem o data cand imi propusesera tot asa o companie mare drept colaboratori….

Sa zicem doar ca negocierile au durat ceva vreme si ca, dupa ce totul parea clar stabilit, nu a mai existat niciun semn de viata? Nici „Buna ziua”, nici f…..?!?

Ei bine…..persoana care se ocupa in urma cu cativa ani de aceste campanii si-a dat demisia si la scurt timp dupa experienta mea cu ei si acum e freelancer, bine cotat de agentii, platita pe masura…..

Sa inteleg ca actuala „pr”-ista ii va calca pe urme, dar are o constiinta mai …….transparenta si inca rezista pe baricade pentru ca nu si-a gasit drumul in viata?!?

Sa fie clar un lucru: o experienta a fost de ajuns in urma cu cativa ani…..greseala mea ca am acceptat sa negociez cu ei …..prostia ar fi a mea daca as mai raspunde vreodata la vreun mail de la aceasta firma ori persoana!
Si daca mai citesc pe vreun grup de bloggerite ca bloggerii sunt nesimtiti ca nu raspund la mailuri, le voi spune clar ca nesimtiti sunt cei care insista si insista, iar pe urma nici macar nu au bun simt sa spuna ca vroiau doar sa aiba niste liste ca sa le prezinte sefilor (sa isi pazeasca fundurile!) si sa aiba umplutura!

Cei care lucreaza in domeniu stiu la ce ma refer, ceilalti au ocazia sa invete!

Clar…..prefer sa imi scriu articolele cum am eu chef si daca voi mai accepta vreodata sa colaborez cu vreo firma o voi face strict pe considerente personale!

2 gânduri despre „Etica sau…..magarie!

Parerea ta conteaza

