Spectacol muzical cu copii in Bucuresti


In urma cu putin timp am fost contactata de o doamna care se ocupa de o trupa muzicala pentru copii. Mentionez acest lucru ca sa va fie clar ca am acceptat sa scriu despre ei si mai mult ca sigur as fi scris si daca nu ma contactau.

Imi place sa promovez talente si oameni care muncesc pentru ce doresc sa obtina in viata, iar daca vorbim despre copii este clar ca ii voi promova oricum!

Sa revenim….

Trupa muzicala Pam-Pam este dedicata copiilor. Prin intermediul personajelor, acestia au ocazia sa descopere un alt tip de spectacol…..unul muzical, de tip Broadway, sa zicem.

Mie una imi place ideea.

Inca nu le-am spus copiilor ca vom participa la spectacol (sper sa reusim sa ajungem si nu vreau sa le dau sperante si apoi sa intervina ceva).

„Calatorie muzicala pe aripile vantului” se numeste primul specatacol al acestei trupe. Sunt curioasa despre ce este vorba. Din prezentare reiese ca va fi un debut interesant. Copiii vor invata despre diverse tari prin intermediul instrumentelor, vor descoperi diverse stiluri muzicale (hip-hop, rock, jazz etc)

Alt aspect care imi place este faptul ca spectatorii vor fi implicati in eveniment si vor fi provocati sa participe alaturi de personaje.

Sper sa reusim sa ajungem si noi.

Primul spectacol are loc duminica, 29 mai la ora 10, al doilea va avea loc la ora 12, la Scoala GImnaziala de arte nr.5 din Bucuresti. Nu ma intrebati nimic despre locatie pentru ca nu am fost niciodata acolo. Daca ajungem, cu siguranta va exista un articol in care va voi povesti ce si cum….

afisV11-01 (1)

 

Parerea ta conteaza

