Adio si va multumesc


Asa cum stiti de pe facebook, am decis ca voi inchide acest blog. Il mai las pana in toamna la rugamintea mai multor cititoare, dar il voi trece pe privat dupa aceea.

A fost al doilea proiect in lumea online de care m-am ocupat si caruia i-am dedicat mult timp si daruire.

A inceput intr-un fel si a continuat atat de departe de locul initial ca nici nu imi vine sa cred unde a ajuns. De la un jurnal de slabit a devenit un blog generalist cu accent pe recenzii de carti.

Am ajuns intr-un punct in care, desi sufletul meu ramane aici si dincolo, pe celalalt blog, simt ca am obosit….Vad tot mai multe bloguri, site-uri care nu contin articole de suflet, ci doar copy&paste de pe site-uri straine ori reviste  , tot mai multi „cititori” care se indreapta spre aceeasi directie, citind si practic recitind aceleasi cuvinte, doar denumirea diferind incat am devenit satula.

Am realizat la un moment dat ca blogul nu mai e ce am vrut eu sa fie. Pentru mine, scrisul reprezinta o modalitate de a ma relaxa, de a ma elibera de energia pozitiva sau negativa acumulata, un mod de a ma descarca daca vreti…..

Am obosit sa vad, sa citesc comentarii, sa observ cat de jos au cazut bloggerii (unii dintre ei). Refuz sa mai fac parte dintr-o asemenea lume.

Poate sunt naiva, poate nu am habar cu ce se mananca aceasta „lume”, dar prefer sa iau eu decizia de a incheia aceasta etapa, de a trece mai departe, de a schimba ceva pentru mine….in mine….

Prefer sa inchei cand inca simt ca sunt om, cand inca simt ca nu m-au schimbat si pe mine atatea lucruri si oamenii…..Nu cred ca e prea tarziu din moment ce am constientizat acest lucru.

Sunt fericita si nu regret acesti ani de blogging pentru ca am invatat multe lucruri, am descoperit oameni exceptionali si prieteni deosebiti.

Ceea ce imi doresc este ca urmatoarea etapa din viata mea sa fie macar la fel de frumoasa si plina de invataminte ca pana acum.

Va doresc sa faceti ce va place, sa nu uitati sa fiti oameni si sa va bucurati de fiecare moment al vietii!

CARPE DIEM!

7 thoughts on “Adio si va multumesc

  1. Ah, de cate ori n-am avut si eu intentia asta, de cateva ori l-am facut privat, l-am redeschis, n-am mai platit domeniul vreo doua saptamani ultima data… Acum il las in pace, deocamdata cel putin😀, ca scriu mai rar, doar cand am intr-adevar ceva de spus pentru mine, ca un jurnal cu fotografii prin care oi rasfoi odatå. Ca intre timp am si un jurnal in care scriu cu pixul. Dar eu chiar scriu pentru mine, nu citesc la altii, asa ca nici alti bloggeri nu ma citesc pe mine :)). Dar n-am nicio treaba, chiar sunt relaxata in privinta asta, si daca o sa vina ziua punctului, o sa-l pun si gata. Ca doar nimic nu tine o vesnicie, sau altfel, macar se transforma. Doar si noi ne transformam si nu mai rezonam cu ce era odata.
    Asa ca n-o sa zic nici sa stai nici sa pleci, ca ai sa stii tu ce-o sa faci🙂

    Apreciază

  2. Fix la asta ma gandeam si eu. Am aproape 2 ani de cand fac parte din blogosfera si parca m-am cam saturat. Oamenii prefera sa citeasca doar porcariile scrise de catre „vedete”. De oameni ca noi nu prea mai au timp. Pacat… Mult succes in continuare!

    Apreciază

    1. Eu am deschis primul blog in urma cu aproximativ 7 ani, pe acesta la circa un an dupa el….si am invatat multe in aceasta perioada.
      In acest moment din viata mea, pur si simplu, nu ma mai regasesc in ceea ce se intampla in blogosfera ….
      Bogdan, fa doar cum iti zice tie inima.
      Eu am mai vrut sa inchid blogurile in urma cu un an, cu doi ani, dar inima nu m-a lasat…pentru ca inima mea era inca la aceste doua bloguri.
      Am inteles ca e momentul sa parasesc corabia care se scufunda si sa ridic capul, sa ma gandesc doar la lucrurile bune care au reiesit in acesti ani si sa ma bucur ca am avut ocazia sa invat atat de multe lucruri si sa cunosc oameni exceptionali pe care altfel nu ii cunosteam.
      Iti doresc succes in ceea ce iti propui sa faci!

      Apreciat de 1 persoană

Parerea ta conteaza

