Stiti cum e viata de ciudata? – despre mine, despre voi, despre ei si ele


Cand eram adolescenta, eram tare impulsiva. Sa zicem ca perioada facultatii m-a mai…calmat si mi-am invatat lectii pretioase….

Cand m-am angajat, mediul in care lucram m-a determinat sa ma schimb radical! Am devenit o persoana foarte temperata (da, e posibil sa iti schimbi caracterul cand nu ai incotro si cand doresti, mai ales), extrem de atenta la ce spuneam si scriam tocmai pentru ca exista teama de a nu face o greseala cu urmari majore pentru extrem de multi oameni. Am avut un prim an extrem de greu pentru ca a trebuit sa ma adaptez la oameni complet opusi celor pe care ii intalnisem in primii 24 de ani de viata. Am invatat lectii usturatoare de umilinta si jigniri pana cand am ajuns la un punct in care sa imi dau demisia si sa imi schimb, din nou, viata.

Dar nu am reusit sa redevin ceea ce eram…adica o persoana fara griji, fara temeri…Am ramas o persoana neincrezatoare in ceilalti, atenta la ceea ce spun si fac.

Am deschis primul blog si am invatat sa ma exprim mai deschis, dar cumva am ramas aceeasi persoana atenta sa nu jigneasca pe ceilalti chiar si atunci cand ei erau cei care ma jigneau ori se comportau neadecvat.

Am deschis al doilea blog in ideea ca acolo ma voi exprima liber….

A durat ceva pana sa invat sa redevin eu!

Dupa mai multi ani in care viata mea a luat diverse turnuri…..suisuri si extrem de multe coborasuri….am decis sa schimb…Am avut o primavara grea, cu multe decizii de luat, am realizat ce inseamna lipsa de comunicare (mai ales in familie) si am zis ca e momentul sa ma schimb…din nou!

Dar e mai greu la 36 de ani!

Uite ca am crezut ca voi putea renunta la blogging si am realizat ca nu ma lasa …constiinta!

Noapte de noapte am visat cum scriam articole, visam efectiv cum scriam frazele si compuneam recenzii🙂 )))) Pentru cine nu e blogger poate e mai greu de inteles acest lucru….

Am mai spus, dar o repet acum….pentru mine, blogul, articolele au reprezentat o modalitate de a scapa de suparari, de a ma calma, de a iesi din matca mea, de a evolua.

De saptamana trecuta cand am anuntat ca renunt, de cand am programat articolul de adio…..am primit multe mesaje de la cititori, bloggeri (unii care ma cunosteau, altii care abia acum m-au „descoperit”) ….nu va mai spun ce reactii a starnit decizia mea in familie (Daria mai ales era foarte suparata pentru ca si-a gasit momentul sa imi spuna ca isi doreste sa scrie si ea pe blog – vara trecuta incepusem pe celalalt blog o categorie cu articole in care ea povestea despre cartile citite, iar ea isi dorea sa continue si vara aceasta)…..

Daca nu erau suficiente aceste lucruri, s-au mai intamplat cateva evenimente care m-au convins ca cineva acolo sus nu vrea sa imi dea doar batai de cap, ci si cu un par in cap ca sa pricep care e drumul meu mai departe🙂 )))))

Bun!!!!

Am stat si m-am gandit…..am ajuns la concluzia ca nu pot renunta la acest blog, dar ca il voi schimba un pic…Oricum el avea deja aceasta forma de recenzii si recomandari, dar ii voi schimba aspectul.

Am nevoie de ajutorul vostru pentru a face acest lucru.

Voi adopta un aspect al blogului si va rog sa lasati comentarii pro/contra ca sa stiu daca va place sau nu, daca poate fi citit usor de pe telefon/tableta/laptop. De asemenea, va rog sa imi spuneti daca preferati sa scriu cu diacritice (in acest caz, sa imi spuneti daca se citeste bine de pe telefon) ca sa stiu cum procedez mai departe cu schimbarea blogului.

Pentru ca am fost intrebata ce planuri mai am, va mai spun atat…..Aveam ceva planificat pentru anul acesta, dar a fost amanat pentru anul viitor. Este ceva care va fi atat online, cat si in afara lui. Pe masura ce se va concretiza, va voi tine la curent!

Va multumesc mult ca m-ati tras de maneca si mi-ati spus ce ganditi cu adevarat ajutandu-ma si pe mine sa iau o decizie pentru viitor.

A, sa nu uit…o data cu schimbarea imaginii blogului, voi mai face cateva modificari…..in urmatoarele zile, voi reface categoriile de pe blog in functie de edituri, in functie de recomandari pentru a fi mai usor sa le gasiti cand dati cautare. Alaturi de mine, vor mai scrie Daria si A.D. Nu stiu inca daca le dau acces la control panel, dar vom vedea.

O zi faina tuturor!

4 thoughts on “Stiti cum e viata de ciudata? – despre mine, despre voi, despre ei si ele

  1. ma bucur MULT ca nu renunti!!!!! Cit despre diacritice, I don’t really care haha poti citi si fara, nu cred ca conteaza daca le ai sau nu. ( cel putin pt mine) Imi place ce ai facut cu partea estetica a blogului!

    Apreciază

    1. Anca, ma bucur mult ca iti place
      Azi m-am tot jucat cu fatada blogului si tot mai am de facut schimbari
      Timp sa am sa le fac pe toate
      Nu, am hotarat ca voi pastra acest blog si ca il voi modifica pe gustul meu si conform sfaturilor celorlalti

      Apreciază

  2. mie mi se pare super sa scrie si Daria🙂. la diacritice am renuntat si eu din motive de laptop care n are si de scris cu o mana, ca atat imilasa bebe . eu zic sa mergimai departe cand simti, fara planuri si planificari.

    Apreciază

Parerea ta conteaza

