Second Chance (Lancaster County) – Ruth Price


Din curiozitate, am hotărât să citesc o carte despre comunitatea amish.

Nu era ce m-am aşteptat. Speram să apară mai multe detalii despre comunitate…stil de viaţă, principii, reguli etc.
Lancaster County Second Chances by [Price, Ruth]

Am descoperit, în schimb, o poveste frumoasă despre viaţă, despre moarte, despre iubire care apare când nu te aştepţi şi de unde nu te aştepţi. Stilul autoarei mi-a adus cumva aminte de autoarea Barbara Cartland dacă ştiţi la ce mă refer.

…un fir narativ simplu

…prezentarea personajelor într-un mod plăcut şi direct

…prezentarea faptelor în acelaşi stil direct şi parţial descriptiv

…o văduvă, un văduv, copii rămaşi orfani

…prezentarea câtorva reguli ale comunităţii amish (sincer, credeam că sunt mai aspri decât atât, dar se pare că autoarea s-a documentat înainte aşa că voi lua cuvintele/paginile scrise de ea drept corecte)

O carte ce poate fi citită extrem de rapid. O găsiţi gratuit pe amazon în format kindle. O recomand inclusiv celor mai tineri🙂

A.D.

Parerea ta conteaza

