Cafea clasică ori capsule de cafea?


Cine bea cafea dimineaţă?

Clasică ori ceva anume?

De câteva săptămâni, la mine e cam aşa….dimineaţă, ca  trezesc cât de cât şi îi duc pe copii la şcoală, beau o cafea clasicăfără zahăr, cu puţin lapte. După vreo 2 ore şi ceva, opresc la un automat şi îmi iau fie un espresso, fie un capuccino…în funcţie de cheful din acea zi….

Şi de aici….a venit…revenit dorinţa de a cumpăra un aparat care îmi pregătească tot ce vreau ;) şi nu doar mie, ci şi soţului.

Lavazza-Blue-Deca (imagine preluata Capsule cafea – kafferoma.ro)

Nu ştiu cum e la voi, dar eu am zile când simt nevoia beau cafea pe la ora 15-16. Problema este rezolvată pe moment. Nu mai îmi este somn, pot concentra la ce am de făcut. Dar e mai greu pe seară când nu pot adormi, ori, mai rău, adorm şi am o noapte…albă….Când trezesc dimineaţă, sentimentul este nu am dormit deloc, am fost trează tot timpul…Ceea ce înseamnă urmează o zi grea, lungă şi extrem de epuizantă.

Şi uite aşa învârt într-un cerc vicios….

Dacă fuma probabil totul ar fi ….complet zic aşa.

Zilele trecute, în timp ce căutam pe internet modele de aparate de acest tip, am dat peste un articol care mi-a atras atenţia. Uite nu gândisem, sincer, la concentraţia de compuşi chimici din cafea. M-am mai liniştit după ce am citit articolul până la final şi am stat un pic pe gânduri.
Am realizat , indiferent ce ar fi scris în articol, decizia mea era luată….tot fi cumpărat aparatul. Nu pentru sunt eu încăpăţânată ori ignorantă, ci pentru am înţeles, în urmă cu câţiva ani,  viaţă e una singură şi prefera  o trăiesc, nu o lungesc şi am regrete, la final întrebându şi certându singură de ce am ezitat ori refuzat  fac una sau alta.

În viaţă avem doar câteva plăceri şi nu se ştie când se termină totul. preferă bifez cât mai multe lucruri de pe lista vieţii, dar simt am trăit decât trăiesc mult, dar cu multe abţineri, regrete şi lipsuri.
Am avut o perioadă când nu puteam apropia de cafea pentru organismul meu refuza. Am înţeles acest lucru şi m-am abţinut…am băut ceai verde şi cât de cât am rezolvat cu trezirea. Când am simţit nevoia beau cafea din nou, am făcut-o….îmi aduc aminte am savurat acea cană de cafea de parcă era cea mai dulce şi cea mai bună prăjitură cu ciocolată din lume🙂 ))))

Da, sunt perioade când simt nevoia beau 2 cafele pe zi (una dimineaţă devreme, alta pe la prânz). Sunt perioade cum este cea de acum în care beau o cafea clasică dimineaţă înainte  plec (recunosc eu nu mănânc micul dejun decât rar pentru nu pot ating de nimic până nu beau cafeaua😀 ceea ce înseamnă nu mai am timp oricum mănânc ceva pentru timpul trece repede şi trebuie plec rapid cu copiii spre şcoală), apoi o cafea de la aparat după 2-3 ore maxim.

Am prins şi ideea , dacă doresc o cafea dupăamiază, mai bine beau una decafeinizată ca  evit problemele cu somnul din cursul nopţii.

Ce zic?!?

Viaţă trebuie trăită fără regrete!

Bucuraţiva de ea cât se poate de mult😉

2 gânduri despre „Cafea clasică ori capsule de cafea?

  1. si eu dimineata beau cafeaua ,primul lucru. Nu intra mincare deloc, inainte de cafea🙂 Apoi, de obicei ,beau una dupa masa de prinz, pe la 1-2. Si eu m-am gindit la aparatul ala fancy , dar aici capsulele alea de cafea sunt scumpe; prefer de banii aia sa pot iesi in oras la cafea cu copiii, avem noi coffee shop-ul nostru unde mergem saptaminal. Eu ma uit acuma si vreau sa iau he Ninja Coffee Bar. ( daca dai cautare pe google ,imposibil sa nu gasesti, ii face reclama Sofia Vergara) . Imi place ca nu trebuie sa cumpar capsulele alea de cafea pt el.

    Apreciază

    1. Cred ca aceea este ora cand corpul nostru cere pauza sau un stimulent.
      La noi capsulele de cafea se gasesc la tot felul de oferte asa ca as zice ca merita daca vrei sa incerci ceva diferit.
      Plus ca imi place ideea de a putea oferi si musafirilor ceva diferit😉

      Apreciază

Parerea ta conteaza

