Love Still Stands (New Hope Amish 1) – Kelly Irvin


Pentru că sunt curioasă şi mereu dornică să descopăr lucruri noi, am hotărât să încerc să înţeleg mai bine anumite chestiuni care mereu mi-au atras atenţia, dar de care nu m-am ocupat până acum.

Despre comunitatea amish se ştiu puţine ori cel puţin eu ştiu puţine lucruri aşa că am hotărât să caut cărţi despre acest subiect care să mă edifice😉

După ce am început să citesc această carte am realizat că am început cu a două serie, nu cu prima (Bliss Creek), dar asta e. Le iau în sens invers.

Love Still Stands (New Hope Amish #1)

Poate că a fost mai bine aşa pentru că această carte prezintă exact o situaţie la care mă gândisem şi eu: cum ar fi ca, într-o comunitate de creştini, să îşi facă apariţia un grup de oameni care se îmbracă diferit, vorbesc diferit, care aparent sunt ciudaţi şi au credinţă diferită? Îi primeşti cu braţele deschise? Consideri că sunt sectanţi? Crezi în ceea ce ai auzit? Cauţi informaţii ca să îi înţelegi? Îi eviţi? Le pui beţe în roate? Încerci să le faci rău? Îi ignori? Încerci să îi alungi? Încerci să îi ajuţi să se integreze fără a depăşi limitele bunului simţ?

Hmmm……Cam despre aceste lucruri vorbeşte autoarea în acest volum.

Ce se întâmplă dacă cineva se află în afara grupului şi se simte atras de o persoană din interior? Ce se întâmplă când crezi că vrei să ai alături un anumit timp de om, dar constaţi că inima te îndeamnă spre altceva? Ce se întâmplă în momentul în care realizezi că există o persoană care te vrea, indiferent de defectele pe care aparent le ai?

Cu mult stil şi eleganţă, autoarea ne îndrumă să descoperim modul în care 7 familii amish se instalează lângă un orăşel american, modul în care sunt priviţi şi trataţi de locuitori, modul în care cei din comunitatea amish abordează situaţiile grele prin care trec; îmi place mai ales faptul că există multe situaţii în care stările conflictuale interne ale acestora sunt descrise, sugerate în mod subtil de către Kelly Irvin.

Va recomand să citiţi această serie de cărţi pentru că vă poate ajută să înţelegeţi mai bine anumite aspecte şi să găsiţi răspunsuri la întrebările de mai sus şi chiar la mai multe decât am scris eu.

A.D.

Parerea ta conteaza

