The Cross Of Love – Barbara Cartland


De-a lungul vieţii mele, am citit destule cărţi scrise de Barbara Cartland, dar parcă această carte m-a făcut să îmi revizuiesc atitudinea faţă de autoare.

Au trecut mult prea mulţi ani ca să mai îmi aduc aminte când am citit ultima carte scrisă de Barbara Cartland, dar cu siguranţă sentimentul că aceasta are un stil simplu, direct şi la obiect l-am păstrat.

Şi taman aşa a venit surpriza sub forma cărţii de faţă.

Cred că, în urmă cu atâţia ani, am citit cărţile nepotrivite şi am tras concluzia greşită pentru că, citind „The Cross Of Love”, am descoperit că i-am făcut o nedreptate autoarei.

Cartea este minunat, magistral aş zice trasată încât să te ţină cu sufletul la gură, să te întrebi în permanenţă ce va urma, să ai mereu iluzia că altceva se va petrece…..

Ce pot zice?

Chiar nu îmi vine să cred că vă voi recomandă să citiţi urgent această carte şi să va bucuraţi nu doar de aspectul romantic, ci şi de mult mister.

Pe scurt…..fiica de vicar rămasă orfană se trezeşte că nu găseşte o slujbă pentru a putea supravieţui….viaţa i se schimbă în momentul în care găseşte 3 monede de aur şi decide să i le înmâneze celui pe care îl consideră proprietarul de drept…..el este moştenitorul unui titlu, dar sărac lipit pământului….apar în ecuaţie o fiică de bogătaş care doreşte să iasă de sub influenţa malefică a tatălui său şi un om de afaceri obişnuit să i se facă pe plac, obsedat să obţină un titlu nobiliar, sacrificând viitorul fetei sale. Ce se mai întâmplă? Musai să citiţi, să trăiţi acţiunile personajelor, reacţiile lor la presiuni şi la greutăţi…

A.D.

Parerea ta conteaza

