50 de lucruri pe care ar trebui să le ştie fetele


Recunosc sincer că, de obicei, mă feresc de orice are un asemenea titlu – 50 de lucruri pe care ar trebui sa le stie fetele. Nu îmi place nici să citesc o carte, nici un articol care începe în acest mod.

Şi de aici sper să nu trageţi vreo concluzie greşită pentru că nu intenţionez, până la urmă, să desfiinţez cartea.

Cu cea mai mare sinceritate, cartea am cumpărat-o într-un acces de…..slăbiciune. Eram la cumpărături în Penny şi ochii mi-au căzut pe standul de cărţi care este foarte bine ascuns de privirile cumpărătorilor. Se apropia ziua de 1 iunie şi, cumva, am decis că nu ar fi aşa de rău să cumpăr cartea pentru Daria.

Până la urmă s-a dovedit că nu e aşa rău că am făcut acest pas pentru că Daria se afla într-o perioadă în care se certa cu fratele ei mai mic pur şi simplu pentru că putea să o facă.Cartea a făcut-o cumva să se mai gândească o clipă înainte să ţipe ori să îl respingă. Ca orice soră mai mare, are tendinţa să fie autoritară, iar el nu e tocmai băiatul care să o asculte în asemenea momente, dimpotrivă se distrează pe seama ei şi reuşeşte să o enerveze mai rău. Acestea sunt momente în casa noastră (ori în maşină ! 😀 ) care mă indispun complet, dar pe care încerc să le înţeleg (e drept că tatăl lor nu le înţelege deloc şi le interzice să se mai certe ceea ce, vă daţi seama şi singuri, nu duce la nicio concluziebună – cum pleacă el de acasă, cum fac ei mai rău!).

E drept că măcar au înţelepciunea de a se apăra unul pe altul dacă cineva din afară le face ceva ori le zice ceva 😉

Ce conţine cartea? Pe scurt….sfaturi! Cum să se comporte în societate, spune te rog şi mulţumesc, scuză-mă; cum să se comporte când sunt prezentaţi; cum să faci /primeşti un compliment; cum să îţi ceri scuze ori să accepţi scuzele; cum să te comporţi la restaurant, cum să scrii mesaje şi să discuţi la telefon; despre bârfă şi păstrarea secretelor (parteaaceasta m-a bucurat cel mai mult pentru că Daria s-a confruntat în toamnă cu o situaţie similară, creată de o colegă bârfitoare, dar peste care a trecut cu graţie şi multăînţelepciune pentru vârstă ei); despre produsele cosmetice şi îngrijirea personală; cum să fii oaspete/gazdă etc.

Sunt extrem de multe subiecte abordate în carte şi chiar nu îmi vine să cred că voi scrie următoarele rânduri. Vă sugerez să cumpăraţi această carte pentru că e într-adevăr un mic ghid al bunelor maniere în societate. Cred sincer că mi-ar fi fost de folos dacă o aveam la vârstă Dariei şi mă bucur că avem ocazia să descoperim asemenea cărţi pe piaţă românească.

Kay West, John Bridges, Bryan Curtis - 50 de lucruri pe care ar trebui sa le stie fetele -

Cartea a apărut la Corint Junior unde o găsiţi pe site, dar vă dau un mic pont: pe elefant e la reducere de 38% dacă doriţi să o cumpăraţi 😉

Parerea ta conteaza

