Idei pentru vară – cursuri la British Council


Nu ştiu ce planuri aveţi voi, dar pot sugerez şi eu câte ceva pe măsură ce le descopăr.

Sincer, de ceva vreme bate gândul îi înscriu pe copii la nişte cursuri de vară. Nu înţelegeţi greşit! Am aşteptat această vacanţă la fel de mult ca şi ei, iar acest lucruînseamnă nu doresc îi aglomerez cu studiatul, ci doar se distreze şi facă ceva diferit de ceea ce ce fac în cursul anului şcolar.

A fost unul dintre acei ani lungi care a fost aşteptat intens se încheie. Făcând o paranteză, sper sincer ca ministrul educaţiei treacă peste nebunia de moment şi nu scurteze vacanţa de vară. Am văzut cât de obosiţi au fost copiii şi cât de mult au tras de ei înşişi pentru a termina anul şcolar cu bine. Am încercat nu pun presiune pe ei pentru nu interesează notele, cât mai ales informaţiile acumulate, dar am realizat sunt aşa de obişnuiţi înveţe şi se concentreze la şcoală încât atitudinea mea mai mult i-asupărat.

Deşi nu sunt genul de copii tocilari (numai Dumnezeu ştie cât de năzdrăvan este Andrei şi ce personalitate puternică are Daria!), recunosc faptul am doi copii care învaţă bine şicare asimilează informaţiile foarte bine, lucru reflectat şi de note, dar mai ales de capacitatea de a susţine o discuţie pe teme variate.

Revenind la ceea ce vroiam scriu….Am mai multe idei/planuri pentru această vară şi anii următori despre care voi scrie pe rând, pe măsură ce adun mai multe informaţii.

British Council este unul dintre locurile unde mi dori ajungem dacă nu în această vară, cu siguranţă vara următoare.

Pentru cei interesaţi, dau următoarele informaţii:

Există două sesiuni de vară organizate de British Council: sesiunea A (29 iunie – 22 iulie) şi sesiunea B (3 – 26 august). Aceste sesiuni de patru săptămâni vor fi axate pe fluenţaîn vorbire.

Pentru copii, există cursuri tematice de câte o săptămână.

Pentru a stabili nivelul de fluenţă în vorbire şi clasa la care fiţi repartizaţi şi pentru alte detalii, daţi click aici şi înscrieţi la un test organizat de British Council.

O vară frumoasă tuturor!

2 thoughts on “Idei pentru vară – cursuri la British Council

Parerea ta conteaza

