Despre mesaje motivaţionale


Nu ştiu cum e la voi, dar eu am momente când simt nevoia să repet câte o frază ca o mantra care să îmi dea putere să merg mai departe atunci când dau de greu.

Am avut momente grele, în special în ultimii ani când nu vedeam nicio ieşire, când aveam sentimentul că totul e negru şi oamenii, şi viaţa.

Am reuşit să merg mai departe şi să văd lumina de la capătul tunelului în care simţeam că mă aflu şi pe care sper să nu îl mai vizitez.

Dacă întrebaţi pe cineva care mă cunoştea când eram copil, v-ar spune că sunt o persoană care debordează de optimism. Genul acela care vede numai partea plină.

Dacă întrebaţi pe cineva care m-a cunoscut într-o perioadă grea, ar spune că sunt o persoană tristă, mult prea realistă, cu tentă spre pesimism.

Dacă întrebaţi pe cineva care a fost alături de mine şi la bine şi la mai puţin bine, ar spune că sunt….OM! Aşa cum sunteţi toţi….aşa cum toţi aveţi perioade frumoase ori perioade triste….aşa cum toţi aveţi momente de tristeţe ori momente de fericire….aşa cum suntem toţi….o sumă de emoţii, trăiri şi sentimente!

Am observat că sunt multe persoane care reuşesc să îşi recunoască trăirile şi să le înţeleagă. Unii sunt conştienţi că sunt puternici şi că pot trece peste tot ce şi-au propus. Alţii simt nevoia de sprijin din partea prietenilor şi familiei. Bănuiesc că totul ţine de forţa interioară care ne ghidează.

De multă vreme îmi doream să comand ceva special, un sticker motivaţional pe care să îl lipesc undeva ca să fie vizibil şi mereu să îmi aducă aminte de ….forţă interioară, de acea linie pe care trebuie şi simt că trebuie să o urmez în viaţă.

Căutând pe internet ceva interesant care să mi se potrivească, am ajuns la un site prieten (îl consider aşa pentru că avem în casă aproape numai stickere de la ei care ne însoţesc zi de zi). Citind mesajele inscripţionate, am realizat că, dacă aleg cu grijă, pot să îi dăruiesc soţului meu ceva care să îl reprezinte mai ales că este ziua lui şi cred că un astfel de cadou ar reprezenta ceva deosebit.

Mi-a fost greu să mă hotărăsc şi până la urmă am ales două stickere cu mesaje foarte puternice care se potrivesc în orice moment al vieţii, în orice clipă aş zice eu. Eu am preferat sa fie cu litere negre, dar puteti alege voi ce culori, dimensiune doriti; ce mesaj considerati ca vi se potriveste voua sau celui caruia doriti sa i-l daruiti.

About Time - sticker mesaj (imagine preluată de pe site-ul Stickero)

Si acesta

Strong Brave Humble (imagine preluată de pe site-ul Stickero)

Aceste stickere îmi aduc aminte de un alt mesaj cu substrat pe care îl aveam afişat în casă când erau copiii mici şi care mi-a fost tare drag. Să zicem că era cu dedicaţie pentru cei care veneau în vizită şi nu înţelegeau de ce casa era vraişte, plină de caiete, foi, creioane, jucării. Renunţasem să mai explic că eu consider că e un haos amuzant creat de doi copii mici, veseli şi mereu puşi pe soţii mai ales că acele persoane nu aveau copii, dar erau pline de sfaturi şi critici.

Vă doresc să nu vă lăsaţi doborâţi de probleme! Să ţineţi mereu capul sus! Să fiţi siguri că undeva, cândva, totul va fi aşa cum vă doriţi!

 

Parerea ta conteaza

