Camerele copiilor mai vesele, mai colorate, cu tematică


Unii dintre voi ne cunoaşteţi de mulţi ani (dacă acest blog are 5 ani vechime, primul blog are aproximativ 7 ani) şi ştiţi că, de-a lungul anilor, pereţii camerelor în care au locuit copiii au avut mereu teme diferite. La început erau pictate de mine….

Dacă vă mai aduceţi aminte….prima cameră în care a dormit Daria era aparte….Un perete era bleu şi avea inimi mari (roz şi albastre) pictate pe el reprezentând câte un membru alfamiliei lărgite; alt perete era roz şi avea pictate stele roz închis şi bleu, de mărimi diferite; alt perete era galben şi îi pictasem un curcubeu uriaş; tavanul era bleu şi avea numai stele şi planete fosforescente care acopereau totul.

Camera în care stă acum a suferit diverse transformări de-a lungul ultimilor ani. Am păstrat pereţii albi, dar am folosit stickere decorative. Aşa cum am spus mereu….este important să ai şi puţină imaginaţie. Dacă vă e greu să vă daţi seama cum să asociaţi imaginile/stickerele, vă puteţi ghida după sugestiile date de site-ul de unde cumpăraţi. Dacă doriţi altceva (cum am făcut noi)….daţi frâu liber!

Stickerele pe care le are pe doi pereţi reprezintă pisicile aristocrate, fluturi, păsărele, frunze….Astăzi am adăugat un căluţ nărăvaş şi câţiva fluturaşi mov.

Vă arăt care era sugestia de pe site pentru fiecare în parte şi cum am aşezat noi, cu precizarea că am ales alte culori decât cele de pe Stickero (puteţi alege voi culoarea şi dimensiunea).

Imaginile de pe site

Sticker decorativ PisicutePasarele pe creanga

Noi am ales alte culori şi altă poziţionare

Astăzi am adăugat căluţul nărăvaş şi câţiva fluturaşi pe diverse nuanţe de violet.

 

Poate nu vă place cum am aşezat noi, poate nu vă plac nuanţele, dar cred că aţi înţeles ideea: alegeţi culorile şi dimensiunea dorită, amplasaţi totul în funcţie de dorinţa voastră şi mai ales a copiilor.

Referitor la camera lui AndreiPrima lui camera a avut multe desene pictate de mine….diverse imagini cu personaje care îi plăceau la acea vreme. La un moment dat începusem să pictez prima litera sub fiecare imagine pentru ca Daria invata alfabetul (Andrei era prea mic, abia avea cateva luni)….Camera lui a suferit două transformări majore, dar, din păcate, nu mai poze cu picturile înainte să fac schimbările respective. Am găsit, din fericire, poze cu desenele din etapa adouă de la acea vreme ca să înţelegeţi la ce mă refer.

Camera în care locuieşte acum, este diferită, cu stickere decorative potrivite gusturile de la această vârstă. De-a lungul celor trei ani de când ne-am mutat aici, camera a primit alt aspect începând cu mobila şi terminând cu decorarea (acelaşi lucru este valabil şi la camera Dariei unde sunt modificări în fiecare an, în funcţie de ceea ce îşi doreşte şi de ceea ce este nevoie).

Pe un perete am ales să îi lipesc stickere specifice băieţilor cu un urs în avion, planete, rachete etc

Imaginea de pe site

Sticker decorativ Decor pentru baieti

Cum am lipit noi

Pe peretele cu uşa, am hotărât să îi creez o temă cu piraţi. Nu am respectat întru totul ideile sugerate pe site, ci am creat noi altă imagine de ansamblu.
Imaginea de pe site

Micii pirati - sticker decorativ pentru copii

Imaginea noastră

Andrei are o porţiune de perete liber deasupra patului unde, momentan, are doar un tren (în loc de fum am creat nişte fluturi pe care i-am lipit cu bandă dublă adezivă)

Imaginea de pe site (cu precizarea că, la dată când am comandat noi trenul, era altă imagine pe site)

Sticker decorativ Trenuletul ei

Imaginea noastra

Cam aşa am decorat camerele copiilor.

Fiecare cu ideile lui, cu imaginaţia sa…..important e să aveţi dorinţa de a face ceva😉

4 gânduri despre „Camerele copiilor mai vesele, mai colorate, cu tematică

  1. Buna idee asta cu stickers!!! Momentam B este in camera cu M, iar camera este vopsita in 2 nuante de mov, pentru ca fusese initial camera fetei, inainte sa-l nasc pe terorist. Cind asta mic termina cu patucul cu gratii, B. va lua camera lui ,iar baietii vor fi amindoi in cealalta camera(este o idee mai mare) . Ea isi doreste ceva cu dinozauri dar si ceva asa mai de fete, cu fluturi, flori etc etc. Tare buna ideea asta a voastra, sa stii ca am sa ma uit si aici sa vad ce gasesc si, mai ales ce preturi sunt. vezi ce bine ca n-ai inchis blogul?? Ai facut un bine unui om amarit! :p

    Apreciază

    1. 🙂 ))))
      Anca…..avand in vedere ce imaginatie ai tu, nu stiu daca articolul a fost pe masura. Poate sa iti dea un impuls😉
      Da, si Daria vroia ceva cu dinozauri, dar nu prea mergea cu ce avea deja pe pereti. Ea are camera cea mai mare, dar si cea mai multa mobila asa ca doar acesti doi pereti mai erau cat de cat liberi.
      Ar mai fi 3 spatii pe ceilalti pereti sa zicem, insa acolo fie exista deja o tema (o sa scriu despre acest lucru), fie urmeaza sa ii cumpar inca un obiect de mobilier (ultimul de altfel) – vreau sa ii cumpar o masuta cu oglinda (gen masa de frumusete cum se numeste la noi) pentru ca e in crestere, e domnisoara si o sa doreasca sa probeze haine la ea in camera, sa se aranjeze etc.
      Te pup si spor la cumparaturi!

      Apreciază

      1. Ba chiar a fost pe masura sa stii! nu mi-a trecut prin cap macar de stickers astea. Io ma gindeam la ceva tablouri si la lenjerii de pat cu fluturasi, la un area rug sau ceva, etc. Oricum am timp sa ma documentez, mai e cel putin un an pina facem rocada la camere, intentionez sa-l tin pe Andrew cit de mult pot in crib.

        Apreciază

Parerea ta conteaza

