În vara asta îmi schimb maşina, încep alte cumpărături de la Autolux &co…poate o motocicletă?


De când am cumpărat Smartul, am tot povestit despre peripeţiile mele cu el. E drept că am povestit şi despre celelalte maşini pe care le-am avut de-a lungul timpului, dar despre Smart cred că am scris cel mai mult.

Cu bune…

Cu rele…

Sunt multe avantaje când ai Smart…..maşină mică, compactă….uşor de parcat, manevrat…bancheta din spate se poate muta faţă-spate…”acoperişul” (cum îl numesc copiii) este din două panouri de sticlă şi poţi să vezi norii de pe cer (dacă nu eşti în oraşul plin de clădiri, evident) – cele două panouri au şi cadre de protecţie ce pot fi trase uşor inclusiv de copii pentru a nu îi deranja soarele…..Findcă este o maşină compactă, se încălzeşte rapid iarna şi se răceşte la fel de repede vara…Sunt multe avantaje, e drept.

Aici ţine de necesităţile fiecăruia.

La noi nu mai e suficientă maşina aceasta. E prea mică.

Au crescut copiii, avem mereu bagaje….Aceste două lucruri înseamnă că ….dacă trag bancheta în spate ca să stea copiii cât mai lejer, se micşorează spaţiul din portbagaj.

Am făcut destul de multe reparaţii la maşină de când am luat-o şi, având în vedere că, timp de luni bune, am condus între 100-150 km pe zi în funcţie de urgenţele care apăreau, aş zice că s-a comportat extrem de bine. Dacă mai iau în calcul că a fost condusă periodic de 3 şoferi, aş zice că maşina s-a comportat exemplar. Chiar îmi e milă de ea dacă mă gândesc că unul din şoferi e un puşti care abia învăţa să conducă şi care nu avea răbdare să schimbe vitezele cum trebuie (nu, nu întrebaţi că mă enervez şi urlu la soţul meu care a dat maşina fără să mă întrebe şi fără să se gândească la consecinţe!)

Cred că am cumpărat atât de multe accesorii, piese de schimb pentru Smart că m-am săturat eu să mai aud cuvântul „reparaţie”.

Zilele trecute râdeam cu Daria şi ne imaginam ce maşină am vrea fiecare. Deşi are 9 ani, are idei destul de clare referitoare la preferinţele ei. Surprinzător sau nu, m-a întrebat de o chestie pe care o discutasem când era o idee mai mică. Uitasem complet şi am rămas uimită că ea îşi aducea aminte de acea discuţie.

Copiii fac mereu planuri pentru viitorul lor…Se mai contrazic, se mai tachinează unul pe altul…Cine împlineşte primul 18 ani ca să îşi ia permisul de şofer….Cum ar putea să meargă cu un scuter şi de la ce vârstă….Cine pe cine va duce la şcoală….Faze de genul asta care mă distrează enorm…

Ideea e că, la un moment dat, le spusesem copiilor că sunt mai multe lucruri pe care nu am apucat să le fac până la această vârstă şi la care mi-au rămas gândul. Printre acele „vise” era şi ….o motocicletă!

Cea mai comodă motocicletă mi se pare Honda, dar nu contest faptul că nu mă pricep deloc la acest lucru.

(imagine preluată Motociclete Honda – site Autolux –- pentru cunoscători, model Motocicleta Honda ST1300 Pan-European – MHS74275)

Nu cred că voi lua o motocicletă anul acesta. Momentan ar însemna nişte cheltuieli în plus, să nu mai zic timp pentru şcoala moto.

În clipa de faţă, mă concentrez să găsesc o maşină. De data aceasta, nu mai pleacă maşina din garaj decât dacă o conduc eu. Sunt şi aşa supărată că au fost necesare reparaţii în ultimele luni din cauzele nefericite mai sus menţionate.

Încă nu am hotărât clar ce tip de maşină va fi. Ştiu că nu mai vreau una mică, dar nu vreau să am din nou Jeep sau altă maşină mare.

Contează şi bugetul limitat de anul acesta.

În fine….voi vedea. Vă ţin la curent.

 

Parerea ta conteaza

