Poftă bună! cu Gina Bradea (Editura Herg Benet)


Pe doamna Gina Bradea am descoperit-o pe internet, mai exact pe facebook.

Iniţial, am citit postările pe grupul Bloggerite unde întreba şi cerea sfaturi când avea nedumeriri referitoare la anumite aspecte ale site-ului pe care îl construia. Cam aşa am aflat că îi place să gătească şi să împărtăşească şi altora reţetele adunate de-a lungul vieţii.

În martie, am aflat că publică şi o carte cu reţete. Atunci mi-a venit ideea să iau cartea şi să i-o dăruiesc soacrei mele. Vedeţi voi, soacra mea este genul acela de om căruia îi place să descopere lucruri noi. Deşi are o vârstă, încearcă mereu reţete aparte. Singura problemă este că nu are încredere în reţetele de pe internet! Preferă reţetele scrise pe …..hârtie!

Şi cam aşa am gândit şi eu! Să îi arăt că, deşi nu are încredere în reţetele de pe internet, poate avea o carte cu reţete de pe internet.

A fost surprinsă complet când i-am dăruit-o. Ştiu că nu se aştepta. Sunt curioasă ce va testa mai întâi!

Acum să trecem la carte!

Coperta-Pofta_Buna_cu_Gina_Bradea

Aşa cum mă aşteptam, cartea reflectă personalitatea deschisă, spumoasă a doamnei Gina. Pentru cei care îi citesc site-ul, nu e o noutate stilul în care doamna Gina abordează prezentarea reţetelor. Nu este o carte clasică de reţete. Aş zice mai degrabă că este un fel de discuţie pe care o poartă dansa cu cititorii care doresc să înveţe să pregătească reţete simple. Atenţie! Ideea dânsei nu este să prezinte doar reţete simple, ci să arate cum poţi să foloseşti baza unei reţete pentru a realiza şi alte reţete.

Ca exemplu, se face un aluat de pâine. După ce explică pas cu pas în stilul caracteristic cu argumente (ştiţi voi…..ca şi cum bunica sau mătuşa ori mama îşi învaţă progeniturile să gătească…mai o glumă, mai un comentariu, mai o amintire şi tot aşa) şi cu poze, doamna Gina vine şi cu câteva propuneri…din aluatul de pâine poţi face multe tipuri de ….pâinici, batoane, chifle etc simple ori presărate cu diverse seminţe ori poţi chiar să faci blat de pizza.

Şi uite acum ajungem la ceea ce vroiam să vă spun.

Am hotărât să testez reţeta de aluat.
imagini din carte
Poate voi nu ştiţi, dar la noi în casă este preferată pâinea făcută de mine. Rar se întâmplă să cumpărăm. Aşa că am decis că e cazul să testez o reţetă de pâine înainte să îi dăruiesc soacrei mele această carte.

Vă las pe voi să descoperiţi din imagini ce a ieşit😉

aluat pizza  – aluat de pizzachifle chifle

 

Ei bine, reţetele pe care le găsiţi în carte sunt uşor de realizat şi cred că o astfel de carte reprezintă un bun necesar mai ales pentru începători, dar şi pentru cei care preferă să vadă reţeta pe stil clasic, nu să caute pe internet.

Dacă doriţi să o dăruiţi cuiva, vă spun sincer că e un cadou frumos. Cartea este cartonată, foile sunt grosuţe, uşor lucioase, imaginile completează perfect frazele. Totul este explicat foarte clar şi detaliat aşa că e perfectă din acest punct de vedere. Totul exprimă calitate.

Poftă bună tuturor! Sau …Poftă bună! cu Gina Bradea!

Parerea ta conteaza

