Comentarii despre site-uri specializate pe anunţuri


Cred că am mai scris despre acest subiect, însă mi se pare că ar mai fi de comentat ceva.

Nu există om care are pagină pe o reţea de socializare să nu „descopere” anunţuri publicitare. Este imposibil să nu primeşti pe mail vreun anunţ, fie că te-ai înscris ori nu la newsletter-ul firmei respective.

Se întâmplă să îmi dau adresa de mail atunci când o firma are nişte produse care mă interesează, însă nu am încă un buget pentru acele lucruri ori nu găsesc exact ce am nevoie şi doresc să fiu ţinută la curent cu noutăţile.

Dar….se întâmplă să primesc pe mail tot felul de anunţuri postate de firme/persoane de care nu am auzit în viaţa mea. Rar intru pe vreun link. Trebuie să aibă un „subiect” chiar interesant ca să mă determine să nu le trec direct în spam.
Prietena mea A.D. nu are astfel de probleme. Intră pe toate linkurile primite indiferent dacă cunoaşte sau nu expeditorul. Ea susţine că oricum se plictiseşte aşa că, din moment ce este pensionară, măcar să îşi facă de lucru. Tot din plictiseală, se gândea într-o perioadă să vadă cum se procedează ca să meargă pe la târgurile de vechituri retro şi să vândă din obiectele din casă. Nu e vorba că ar avea nevoie de bani, ci că se plictiseşte şi îşi imagina că sunt destui tineri care ar dori obiecte vechi. Plus că ar avea cu cine să mai povestească ;)

Tot din plictiseală, a început să urmărească diverse site-uri de anunţuri online ca să vadă ce se mai vinde şi la ce preţuri. Ba era în stare să dea telefon la unii administratori să le atragă atenţia că nu au anumite pagini completate pentru vânzători/cumpărători ori să le dea câteva sfaturi despre cum crede ea că ar trebui să fie un site de anunţuri.

După ce a studiat ceva vreme (aşa e omul…când nu are de lucru, îşi găseşte), a ajuns la câteva concluzii (la care ajunsesem şi noi, dar….ştiţi cum se spune: cine nu are bătrâni, să îşi cumpere).

  • Cei care beneficiază de un buget mai mare, reuşesc să îşi facă şi reclamă mai multă.
  • Site-uri de anunţuri (precum Negociat ) sunt la început şi mai au de lucru, dar sunt pe drumul cel bun
  • Nu toţi administratorii de site sunt atenţi când completează rubricile referitoare la legislaţia în vigoare
  • Se vede diferenţa între firmele care vând produse şi persoanele fizice dacă observi cu atenţie anunţurile şi pozele

  (imagine- exemplu preluată de pe Anunţuri – Negociat.ro)

  • Pe multe site-uri ţi se dă posibilitatea de a „nota” vânzătorul aşa că poţi şti dacă e de încredere sau nu
  • Unii au nevoie să mai lucreze puţin la gramatica limbii române pentru că se vede că au lipsit de la şcoală
  • Mulţi nu realizează că numele „vânzătorului” nu pare să aibă legătură cu textul anunţului (cum să scrie un anunţ despre o rochie de mireasă, cu detalii despre modul în care a fost aleasă, iar numele vânzătorului să fie de bărbat – ei aici, ar fi de discutat draga A.D., dar încă nu am băut atâta…cafea ca să rezist😀 )

V-am zis eu că sunt de spus multe lucruri, nu? Cu A.D. nu se poate spune că mă plictisesc. Mă întreb, draga mea, cum ar fi dacă ai suna până la urmă la vreun site din acesta.😉

Parerea ta conteaza

